Videokaart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeetee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2006
Wie kan mij helpen onlangs een nieuwe videokaart gekocht een Asus 9550Ge 256 mb dus geinstalleerd geeft prima beeld maar bij het spelen van bv Gt Legends bevriest het beeld en slaat de pc helemaal vast verschillende drivers geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar de videokaart is zelfs gecheckt door de leverancier. de spec .pc: moederbord een ecs k7s5a pro 5.0 met een Sis 735 chipset amd athlon 2200 xp 512 mb geheugen harde schijf maxtor 160 gb 7200rpm en nu dus een ati radeon 9250 128 mb videokaart. Op de Sis site drivers voor agp geinstalleerd en voor de harde schijf verschillende drivers voor de 9550 geinstalleerd naar werken helaas niet. Wie kan mij helpen bij voorbaat dank. Gr. Jeetee

kan het misschien zijn dat mijn bios verouderd is aangezien ik alles geinstalleerd heb op een nieuwe xp

Lijkt mij niet, er zijn er maar 2 uitgekomen, en gebeurd zelden dat de bios de oorzaak is, misschien de verkeerde agp versneller driver van SIS?

Je kunt die agp die op deze site staat nog proberen, maar zeker die Omega drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan