Videokaart Sims 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarah123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Berichten
1
Hoi hoi!
Ik heb al een jaar of twee de Sims 3. Deze werkt helemaal goed. Nu heb ik er een half jaar geleden Sims 3 Na Middernacht bijgekregen. Werkte ook helemaal goed.
Maar nu heb ik ook de Sims 3 Beestenbende, en die werkt niet goedXD
De dieren daarin zien er erg gek uit. (Lange lippen tot aan de hoeven, Uitstekels op de rug etc.) Hierdoor zijn ze bijna niet meer te herkennen.
Nu kreeg ik op een gegeven moment een melding, waarin stond dat de videokaart upgegraded (of hoe je dat ook schrijftXD) moest worden. De sims, de mensjes, worden wel goed weergegeven, de gebouwen ook enz. maar alleen de dieren niet...
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt!

Sarah
 
Hallo :).

Als jouw computer de standaard sims zonder problemen kan afspelen, dan zal beestenbende geen probleem zijn. Maar voor zekerheid, wat zijn je computer specificaties ? zoals bijvoorbeeld: welke besturingssysteem heb je ( XP, Vista, windows 7 ), welke videokaart heeft je pc, enzovoorts :d ( is eventueel nodig om je verder te helpen )

zijn beide spellen ( sims 3, en sims beestenbende ) gekochte spellen ? of gedownloade spellen ?

En is het mogelijk om eventueel een foto van te maken ( wat volgens mij kan in de sims 3, foto's komen dan in de map documenten -> electronic arts -> De sims 3 -> screenshots ) van de dieren ?

Hopelijk vraag ik niet teveel, maar hoe beter de info, hoe makkelijker het is om het op te lossen ;).
 
Hallo Sarah, Welkom op Helpmij.nl :)

Heb je een screenshot voor ons van dit probleem, een screenshot maak je met de [Prt Scr] knop op je toetsenbord,
dan open je paint, en plak je het plaatje (CTRL+V)
vervolgens het bestand opslaan en uploaden met www.tinypic.com
als het bestand geupload is krijg je een link te zien, deze moet je dan hier op het forum plaatsen.

mogelijk iets fout gegaan bij het installeren, ik zou een herinstallatie proberen van de besten bende cd.
eerst verwijderen en daarna opnieuw installeren.

Succes,
Groeten Remco
 
@ugattie1611 geloof me dit werkt niet nvidia of intel hoor ;)

ontopic: wat voor videokaart heb je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan