Videokaart slimline pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

huisdier0101

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Hallo mensen
Ik heb een PC met deze kast:
http://bit.ly/z7gPqa

Er is dus niet zoveel ruimte voor een videokaart.
Ik heb een nieuwe videokaart nodig omdat mn hele PC BF3 aankan behalve dus mn videokaart. Deze vid kaart zit er nu in(nvidia geforce 310):
http://bit.ly/yoh9an
Maar deze is zo slecht als wat, want hij kan niet eens Battlefield Heroes op hoogste graphics aan..
Maar is er een videokaart die Battlefield 3 aankan én in mijn kast past, want zoals je kan zien is de huidige videokaart klein.

Zou het zeer op prijs stellen als jullie me kunnen helpen

Huisdier0101 (niet lachen:evil:)

slimline pc's zijn niet gemaakt voor gaming
een standaard game kaart is zoiezo te groot voor een slimline pc
je zou het met een HD6570 low profile kunnen proberen maar beter dan dat word het niet
klikerdeklik
dat word dan BF3 met alles op low spelen

wat je nog wel zou kunnen doen is een nieuwe behuizing kopen en alles over plaatsen waardoor je wel weer grote videokaarten kan plaatsen

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt. Maar ik denk dat je toch zelf zal moeten meten in je kast...

slimline pc's zijn niet gemaakt voor gaming
een standaard game kaart is zoiezo te groot voor een slimline pc
je zou het met een HD6570 low profile kunnen proberen maar beter dan dat word het niet
klikerdeklik
dat word BF3 met alles op low spelen

wat je nog wel zou kunnen doen is een nieuwe behuizing kopen en alles over plaatsen waardoor je wel weer grote videokaarten kan plaatsen

Hoi,
Bedankt voor je bericht, ik zal eens gaan meten straks.
Mochten er nog andere suggesties zijn, altijd welkom;)

let er wel op dat je voeding het aan kan deze kaart heeft meer watts nodig dan die geforce 310

Waar kan ik dan de hoeveelheid Watt zien die in mn PC zit?>

Laatst bewerkt door een moderator:
dan moet je in de pc zelf kijken er staat een sticker op de voeding met MAX OUTPUT of DC out en het aantal watts hij kan leveren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan