Videokaart software werkt niet goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cattieman182

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
Beste,
Ik heb hier een GTS 450 van asus.
Mijn vriend heeft deze kaart ook en de zelfde setup als ik.
AMD Phenom Quad core (4cpu's)
Asus GTS 450 1gb
4Gb Ram
etc
Maar het probleem is dus...
Als ik DXdiag doe dan zegt hij dat de videokaart 2336mb geheugen heeft...
Dit klopt toch niet als er 1gb op de doos staat of?
En als mijn vriend gaat game noem even iets medal of honor dan ziet het er bij hem stuk beter uit als bij mij...
Hoe kan dit?
Mvg

dat 2336mb geheugen is eigenlijk zo:
je kaart zelf heeft dus 1gb, de rest pakt hij (als het nodig is) van je ram af. dus als het nodg is pakt hij 1336mb van je ram. Bij mij is dat 1700mb ongeveer...

dat 2336mb geheugen is eigenlijk zo:
je kaart zelf heeft dus 1gb, de rest pakt hij (als het nodig is) van je ram af. dus als het nodg is pakt hij 1336mb van je ram. Bij mij is dat 1700mb ongeveer...

Oke dankje!
Alleen nu snap ik nog niet waarom het er bij mij zo lelijk eruit ziet.
En bij die vriend super mooi
Enige verschil is dat ik op VGA zit en hij op DVI
Mvg

ja ik ben van beeldbuis (met zo'n kast achter 't beeldscherm dus) naar gewoon plat ghegaan (lcd geloof ik) en mijn videokaart ondersteunt dvi dus ik dat gellijk aangesloten. maar dat hangt ervanaf voor de helderheid, en niet voor het vloeiend spelen van een spel of niet;)
ik heb datzelfde met gta, dat kan ik ook niet op full spelen, dan ben ik al 10straten verderop, en dat gasttje loopt dan nog in dezelfde straat als het waren:d

ja ik ben van beeldbuis (met zo'n kast achter 't beeldscherm dus) naar gewoon plat ghegaan (lcd geloof ik) en mijn videokaart ondersteunt dvi dus ik dat gellijk aangesloten. maar dat hangt ervanaf voor de helderheid, en niet voor het vloeiend spelen van een spel of niet;)
ik heb datzelfde met gta, dat kan ik ook niet op full spelen, dan ben ik al 10straten verderop, en dat gasttje loopt dan nog in dezelfde straat als het waren:d

Haha, nee vloeind spelen enz doet hij wel.
Maar kan vrijwel geen detail zien als ik ergers 1 meter vanaf sta.
Als ik dan dichterbij kom ziet het er perfect uit maar anders niet..
Zal wel een printscreen maken hoe het bij mij is en bij hem.
Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan