videokaart strepen enzo

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowwrid3r

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2006
hallo ik heb veel last van strepen in windows (ook in BIOS enzo).
Laast wilde ik een game spelen, maar dat ging niet, omdat het spel een D3D error gaf, dus ik nieuwe drivers erop, nog meer strepen. Ik heb wel de juiste drivers geïnstalleerd!
Het gaat hier om een Ati Radeon 9800SE all in wonder.

Ik heb al de kaart gestofzuigd(zat helemaal onder 'zwart' stof).
ik wil gelijk van gedonder afkomen en dus zoek ik een vergelijkbaar (liefst nieuw) kaartje.
Ik heb bij deze kaart ook nog een afstandsbediening erbij gekregen(USB). Deze moet uitteraard blijven werken.

Is de Asus Radeon A9250 iets? Die is al vanaf 26.99 euro verkrijgbaar. Link volgt:
linkje

hebben julie nog tips?

met een 9250 ga je achteruit ten opzichte van een 9800

ik begrijp dat je niet teveel geld wilt uitgeven.
wat is je max dat je kwijt zou willen?

Laatst bewerkt:
op andere computers thuis heb ik allemaal nvidia kaarten erin zitten, die werken perfect.

zou ik ook een nividia agp kaart op die computer kunnen zetten?
er zit een Intel dp865Perl moederboord op met, 2.6 ghz cpu, 512kB L2, 1.5GB memory, 4.1 sound

heb je de videokaart al even verwijdert en de contacten schoongemaakt, want dat lijkt mij het probleem.
De 9250 is een kaart voor huis tuin en keuken gebruik dus lowbudged mag je niet teveel van verlangen,

Laatst bewerkt:
hallo ik heb veel last van strepen in windows (ook in BIOS enzo).
Laast wilde ik een game spelen, maar dat ging niet, omdat het spel een D3D error gaf, dus ik nieuwe drivers erop, nog meer strepen. Ik heb wel de juiste drivers geïnstalleerd!
Het gaat hier om een Ati Radeon 9800SE all in wonder.

Ik heb al de kaart gestofzuigd(zat helemaal onder 'zwart' stof).
ik wil gelijk van gedonder afkomen en dus zoek ik een vergelijkbaar (liefst nieuw) kaartje.
Ik heb bij deze kaart ook nog een afstandsbediening erbij gekregen(USB). Deze moet uitteraard blijven werken.

Is de Asus Radeon A9250 iets? Die is al vanaf 26.99 euro verkrijgbaar. Link volgt:
linkje

hebben julie nog tips?

Geef mij even aan waar staat dat je de contacten hebt gereinigd want dat kan ik uit het bovenstaande verhaal niet uithalen stofzuigen van contacten lijkt mij vragen om problemen.
Dat is het domste wat je kunt doen inverband met statische electra.

op andere computers thuis heb ik allemaal nvidia kaarten erin zitten, die werken perfect.

zou ik ook een nividia agp kaart op die computer kunnen zetten?
er zit een Intel dp865Perl moederboord op met, 2.6 ghz cpu, 512kB L2, 1.5GB memory, 4.1 sound

tuurlijk zou nvidea ook kunnen.

6600/6800/7600 serie
http://tweakers.net/pricewatch/1220...-128mb-ddr-(agp-dvi)-aeolus-6800le-dv128.html

http://tweakers.net/pricewatch/cat/...28=&d727=&d731=&scoreMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0

Laatst bewerkt:
Geef mij even aan waar staat dat je de contacten hebt gereinigd want dat kan ik uit het bovenstaande verhaal niet uithalen stofzuigen van contacten lijkt mij vragen om problemen.
Dat is het domste wat je kunt doen inverband met statische electra.

Eerst de pc uit, toen fan stofvrij gemaakt, toen die puntjes onderin(agp ding) schoongeveegd met doekje en op het einde met een klein beetje vochtig doekje idd de statische elektriciteit 'weggeveegd'.
zo heb ik het gedaan en ik heb nog steeds last van een soort schaakboord

inderdaad eerst ff goed schoonmaken zoals SJJ zei.

en die kaart kopen is dan alsnog je eigen keuze toch??

succes:thumb:

Eerst de pc uit, toen fan stofvrij gemaakt, toen die puntjes onderin(agp ding) schoongeveegd met doekje en op het einde met een klein beetje vochtig doekje idd de statische elektriciteit 'weggeveegd'.
zo heb ik het gedaan en ik heb nog steeds last van een soort schaakboord
Statische electriciteit veeg je niet weg met een vochtig doekje dit voorkom je door een polsbandje te dragen of een antistatische mat te gebruiken.
En wel voor dat je de boel aan raakt voorzorgs maatregelen nemen.
Met contact spray reinig je de contacten. en het slot iets in sprayen want dat kan ook slecht contact maken.

hallo,

ik heb onlangs een nieuwe videokaart.

xfx geforce 6200A 256mb :)

bedankt voor de hulp

Streperige schaakbordpatronen wijzen vaak op defect geheugen van je kaart.
Vervangen lijkt me een goede keus :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan