videokaart te groot??

Status
Niet open voor verdere reacties.

murphy2007

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 feb 2008
Berichten
2
goedemiddag!!

heb onlangs een dell dimension C521 kado gekregen en wil hier graag een andere videokaart in stoppen, weet niet veel van pc's maar wel dat vaak een onboard videokaart niet echt goed is....
nu heb ik een videokaart gekocht (geforce 8400 gs) maar deze is te groot/breed voor mijn pc kast, het is een vrij smalle kast...

heeft iemand een idee welke videokaart wel in mijn kast past (pci-e slot)

amd athlon 64 processor 3200+
kloksnelheid 2.00 ghz
1,5 g. geheugen
NVIDIA 6150 LE videokaart onboard

met vriendelijke groet!!
 
Als de kaart niet past, past deze gemakkelijk weg niet. Je kan een gat in je kast maken zodat die door de wand heen steekt of een nieuwe kast kopen.
 
zowiezo 8400 gs is niet een super kaart hoor .

boren en zagen tot die past ?
 
ik denk dat je bij low profile moet gaan kijken maar dze zijn vaak wat minder,
en kosten soms meer.
als deze 8400 al niet past denk ik niet dat andere er in kunnen die niet low profile zijn.
de 8400 is nog al standaard maatje in tegestelling tot zijn goote broer 8800 serie..
 
ik denk dat je bij low profile moet gaan kijken maar dze zijn vaak wat minder,
en kosten soms meer.
als deze 8400 al niet past denk ik niet dat andere er in kunnen die niet low profile zijn.
de 8400 is nog al standaard maatje in tegestelling tot zijn goote broer 8800 serie..

heb bij 'low-profile' kaarten gezocht en kwam deze tegen : 256MB - ATI - Radeon X1300 Pro - Graphics Card - Dual DVI/Dual VGA - Low Profile -

maar alleen bij dell te verkrijgen?? zou hij niet gewoon in de winkel te koop zijn ... heb het niet zo op die internet-winkels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan