Videokaart + tft scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter IVAN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

IVAN

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Een vraagje,

Ik ben van plan een tft scherm aan te kopen ( samsung 940 BF), m'n videokaart is de Ati Rage 128 GL AGP, is het nodig om ook een nieuwe videokaart aan te schaffen ?, hoe kom ik te weet of m'n kaart voorzien is van DVI ?? of is via vga kabel de beeldkwaliteit idem? Trouwens m'n pc is nog een 733 Mhz en heeft 768 Mb inter geheugen...

Heeft iemand een raad voor mij....

Groeten

Ivan

De Syncmaster 940BF heeft volgens de specificaties ook een VGA (15 D-sub) aansluiting. Een andere videokaart aanschaffen is niet nodig en zou gezien de rest van de pc al heel snel een 'overkill' worden.
Qua beeldkwaliteit zal je geen verschil merken.

Tja, die kaart heeft geen DVI, en analoog is de beeldkwaliteit iets minder, maar bij die kaart zal het ook wel minder zijn, het is niet een erg recente kaart, een goede kaart is niet zo duur voor dit systeem, let alleen op dat het geen dvi-a is, heb je hetzelfde.

De Syncmaster 940BF heeft volgens de specificaties ook een VGA (15 D-sub) aansluiting. Een andere videokaart aanschaffen is niet nodig en zou gezien de rest van de pc al heel snel een 'overkill' worden.
Qua beeldkwaliteit zal je geen verschil merken.

Ik heb kortgeleden de 2ms uitvoering van deze monitor aangeschaft, en je merkt wel verschil hoor, na een test, was er ook benieuwd naar, het is lang niet zo scherp.

Ik heb kortgeleden de 2ms uitvoering van deze monitor aangeschaft, en je merkt wel verschil hoor, na een test, was er ook benieuwd naar, het is lang niet zo scherp.

Ja, ik zat ook al een beetje te twijfelen. Bij een beetje low budget scherm zie je het verschil niet/nauwelijks, bij de wat betere schermen zie je het tegenwoordig wel.

@ IVAN, schrap mijn laatste opmerking in mijn eerste post :o

Allemaal erg bedankt voor de reactie...

Ik koop de tft, en bekijk later wel of ik een nieuwe kaart erbij aanschaf......

Groeten

Ivan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan