Videokaart update geblokkeerd door Packard Bell????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doorn030

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jun 2012
Goedenavond mensen.

Ik heb hier een beetje een apart probleem met het updaten van mijn videokaart in mijn laptop voor een nieuw spel.

Laptop is een Packard Bell EasyNote LS44-HR, met een intel hd graphics 3000 videokaart.

Volgens de site van Packard Bell is alles up-to-date, maar ga ik naar de site van Intel, loop ik 3 update's achter. Als ik de nieuwste download en wil installeren krijg ik een foutmelding dat de software niet gevalideerd voor deze computer. En word ik doorverwezen naar de fabrikant voor het juiste stuurprogramma.

Is er iemand die dit eerder heeft mee gemaakt, of nog leuker, de oplossing???

Groeten Doorn

Kies de opties die bij jou computer horen bv 32 bit enz...

wat is het nut van het updaten van de stuurprogramma's van je videokaart? als het gaat om een 'Nieuw' spel, moeten we dan denken over een zwaar spel als diablo 3 of battlefield 3? dan kun je het spelen van die games helaas vergeten, misschien dat deze op lage instellingen nog soepeltjes draaien.

@ Wakemen,

Dat zit goed.

@ Royb3

Gaat om een ouder, spel maar voor mij nieuw. Bodycount, zou moeten werken met die videokaart, maar krijg er een foutmelding op. Spel start op tot het menu en klapt er dan uit.

wat is de foutmelding die je precies krijgt?
Ik begin te vermoeden dat het aan je directx installatie te maken heeft, misschien moet deze wonden bijgewerkt.

@ Royb3 die word van zelf bijgewerkt wanneer je de spel installeer. ;)

@ wakmen, dit is wel de bedoeling, maar zal daar niet teveel op rekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan