Videokaart upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapsac2010

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2013
Hallo allemaal,

Ik wil graag een video kaart upgrade doen sind ik heb ontdekt dat mijn Minecraft al gaat laggen als ik het probeer op te nemen (screen recorder).
Helaas ben ik een leek in de hardware wereld dus zou ik jullie graag willen vragen wat voor een videokaart ik zou moeten kopen om zonder lag Minecraft en andere games te kunnen opnemen.
Daarbij vraag ik me ook af of het aan mijn video kaart ligt, ik heb nu een Geforge GT 520 maar die schijnt niet zo goed te zijn, dus zouden jullie weten of het aan mijn video kaart ligt dat ik niet kan opnemen zonder lag of aan een ander onderdeel. (bijv. RAM)
Als het aan mijn video kaart ligt heb ik wel een redelijk budget denk ik (50 tot +/- 80 eur.)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

PS. ik wil liever geen videokaart waar ik ook nog koeling bij moet installeren (van die blazertjes) dus misschien een videokaart die dat niet nodig heeft, of misschien een met ingebouwde koeling?

Alvast bedankt Caspar H.

Als je aan het capturen ben tijdens het gamen, dan kan vaak je processor het niet aan.

In dit budget kan je ook niet een heel veel betere videokaart krijgen overigens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan