Videokaart upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0668

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2013
Hallo,

Wat voor videokaart kan ik in mijn oude pc hebben.
Nu zit er een ATI RADEON™ 9200 met 128mb geheugen.
Welke videokaart kan hier in.
Ik haal de andere er natuurlijk uit.

Mvg

waarschijnlijk heb je een AGPslot waar je kaart nu inzit .. kun je vermelden welk merk en type moederbord je hebt?
Een snellere kaart is van invloed op het stroomgebruik, kun je ook je voeding-merk en type geven?

Moederbord
Merk: ASUSTek computer INC
Model: kult

Voeding
Merk: bestec
Model: Atx-250-12z
240w max
240v

En hij zit nu in een zwarte aansluiting volgen mij is dat AGP ja als die witte de PCiExpress zijn
Ik hoef er niet mee te gamen hoor. dus liever een die je niet apart aan de voeding moet monderen.

Ik heb een hp pavilion vrij volgens mij uit 2005
Ik hoop dat je hier voldoende aan hebt

Mvg

Omdat je nu een AGP 8x kaart hebt, zou je in principe elke AGP-kaart kunne monteren...
Kijk goed naar de specificaties (powerconsumption/recommended system requirements) van je nieuwe kaart, misschien is je voeding ook nog te licht en heb je de kans je voeding om zeep te helpen ..

Had je al een andere kaart in gedachten?

Een pci-kaart is een downgrade, géén upgrade

Maar het zou wel werken? Als het dan werkt kan ik meerdere videokaarten in de pc hebben of niet? Kan je dan bijvoorbeeld 10 schermen hebben? Ps welke soort pci kaart moet ik dan hebben??

Laatst bewerkt:
Jij kan idd een PCI-videokaart in je pc zetten, of je er dan meerdere kaarten in kan zetten om bijvoorbeeld 10 schermen mee aan te sturen weet ik eerlijk gezegd niet ..

Oke welke PCI-Videokaart moet ik dan hebben? (qua model) En maakt het niet ui of ik een nVidia doe of een AMD?

Nog tips?

Laatst bewerkt:
er zijn HD5450 pci versies te vinden daar kan je meerdere schermen op aansluiten
10 schermen kun je echter niet max 3

merk maakt niet uit
HD5450

letop!
PCI is NIET het zelfde als PCI-E het geen dat jij hebt is het verouderde PCI en dat is idd niet sneller/beter dan AGP

dus of je dit een upgrade kan noemen niet echt...

Laatst bewerkt:
dat kan...
maar durf niet te zeggen of beide kaarten dan naast elkaar ook daad werkelijk werken...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan