Videokaart upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

plukkies

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2013
Geachte forumers van Helpmij.nl,

Ik wil mijn pc upgrade, deze keer mijn videokaart. Hoe ga ik dit aanpakken? Het inzetten lijkt me makkelijk maar werken alle videokaarten met alles. Zover ik weet heb ik een Intel Core 2 Duo en heb deze videokaart in gedachte: [h=1]GTX650Ti iGame U-1GD5[/h]
Wat zeggen jullie ervan? Kan dit wel of moet ik meer gegevens van mijn pc doorsturen. Hoeveel FPS zou ik Minecraft kunnen draaien op de zwaarste instellingen?

Groetjes Matthijs (Plukkies).

Alvast bedankt.

welk moederbord heb je? Je hebt een pci-e x16 aansluiting op je moederbord nodig wil je die videokaart er in zetten. Bovendien een gtx 750 Ti is ongeveer net zo duur dus dan kan je beter die nemen

Laatst bewerkt:
Ja ik heb zo'n aansluiting en het is een HP 3048H moederbord en het systeem is een HP Compaq 600 Pro MT PC Micro Tower

Ik zie geen reden waarom de videokaart niet zo werken dus je kan gewoon upgraden maar als nog als je de videokaart koopt je kan beter de gtx 750 ti kopen

Laatst bewerkt:
Die kaarten verbruiken niet zo veel maar toch welke voeding heb je en hoeveel watt

Ik denk toch geen TI te doen maar gewoon een GTX 750 en mijn voeding is 320 watt welke weet ik niet.. Ingebouwde door HP

Dan maar een nieuwe voeding erbij zo te zien verbruikt hij 400 watt....

Ik zie dat de GeForce GTX 580 320 watt gebruikt. Ik denk dat ik toch waarschijnlijk die ga kopen of is het beter om een betere voeding te kopen??

hoe kom je erbij dat hij 400watt verbruikt ?? het gemiddelde verbruik van die kaart is ongeveer 70 watt bij gamen en bij een beetje internetten enz maar 10 watt maar ik zou alsnog een andere voeding kopen die ingebouwde zijn vaak van slechte kwaliteit
je kan deze kopen ---> link

Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je van 'slechte kwaliteit'? Kan ik gewoon deze houden die ik nu heb en die videokaart kopen? Eerst testen? Of is het toch slim om die te kopen?

Als je de levensduur van je pc wilt verlengen zou ik zeggen vervang hem hoeft niet maar ik raad je het wel aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan