Videokaart upgraden. welke voeding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hesselcandea

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2011
Hallo mensen.. ik wil graag mijn videokaart upgraden, maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken door mijn voeding. Dat is een hipro hp-d250aa0 (250w). Ik vraag me af door welke voeding ik deze kan vervangen, omdat mijn voeding een klein formaat heeft. (137mm x 128mm x 64mm) Ook wil ik graag weten hoeveel watt ik nodig heb voor een nieuwe videokaart. 250w + ??? van videokaart
Ik heb al een Videokaart op het oog, de ati radeon hd5670 (1gb)
Als iemand mij een goede voeding met de afmeting 137mm x 128mm x 64mm kan adviseren, ben ik al een stuk verder.

Laatst bewerkt:
standaard atx voedingen hebben deze afmeting
150 mm × 86 mm × 140 mm

ik denk niet dat je hiervoor voedingen kunt halen is dit een slimline pc?

Laatst bewerkt:
.

wat is dat? een mini-tower?
want ik heb een imedia s1710 met ene kleine case... moet ik dan geen andere case + voeding kopen? dat lijkt me wel beter dan een andere pc kopen (ik upgrade de videokaart en cpu later wel)

Topic verplaatst naar sectie voeding/behuizing.

Succes met je vraag.

ok dan frank

Ik heb even rond gekeken, en ik ga een case + voeding kopen, en daar zet ik de componenten van mijn pc in. Daarna zet ik er een videokaart in (ati radeon hd5670)

als dit niet werkt, dan houd ik de vraag nog even als onopgelost

Laatst bewerkt door een moderator:
Tenzij je hier ook nog vragen gaat stellen over een videokaart want dan verplaats ik hem naar sectie upgraden.Je zegt het maar:d

ehmmmm... zet hem dan maar naar upgraden, want het gaat eigenlijk over mn videokaart. de behuizing speelt gewoon een factor

een MCP73T-AD van Packard Bell (micro-atx)

moet ik nog wat foto's posten?

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb geen idee wat voor kast ik heb.. gewoon een kast van de packard bell imedia series

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan