videokaart upgraden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

hobie1

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Hallo allemaal....

Sinds half-life2 uit is en ik het speel,krijg ik telkens de melding 'videocard out of date'.Ik heb zelf de ati-radeon9600series.
Als ik hem wil updaten bij de ati-site staat er dat service-pack2 vereist is.
Alleen heb ik in het verleden veel problemen gehad met service-pack2(verbinding van mijn internet).
Hebben jullie wat tips wat ik e.v.t kan doen???

gr. van hobie1:thumb:

updaten naar sp2 of met het probleem blijven zitten lijkt mij.

toch wel he....

Dan ga ik er morgen ff voor zitten,kon de vorige keer geen verbinding meer met het internet krijgen toen ik sp2 had geinstalleerd...khad toen een systeem-herstel nodig:mad: om weer te kunnen internetten.

als je sp2 erop hebt staan zet je de firewallin xp uit.
Ik ga er vanuit dat je een firewall hebt.
en sp2 is best goed hoor.
Ik werk er al vanaf het begin meeen nog geen bugs kunnen ontdekken.

ikzelf heb geen firewall!! En daar had ik trouwens problemen mee de vorige keer toen ik sp2 geinstalleerd had.... Ik zal hem zekerz uit zetten!!

hee hoe ga je nu het internet op dan.
zonder bescherming?

kben een beetje laat met reactie....
Maar ik heb trouwens wel een firewall (avast)
Ik ga van de week ff sp2 installeren,dus dan moet het probleem verholpen zijn...

gr van hobie1

:thumb:

Of je doet het gewoon niet. Als HL2 gewoon werkt naar wens kun je het scherm voor nieuwe driver vinken zodat je het niet meer terug ziet

succes

Geplaatst door hobie1
Maar ik heb trouwens wel een firewall (avast)
Voor zover ik weet, is Avast alleen een Antivirus scanner en geen Firewall.

he techie!!!

Waar kan ik dat dan aanvinken???
Kheb ook al bij opties in het spel gecheckt,maar daar kan ik alleen de resolutie aanpassen enzo.
Het is zwaar storend als ik dat spel speel,de wapens,vaten,gezichten van mensen..daar lopen allemaal strepen doorheen..:mad: :mad: :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan