Videokaart upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickWetzelaer

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2009
Hey mensen,

Ik heb nu een packard bell, met 2gb werkgeheugen en een of andere videokaart van superior diamond ofzo en ik zou graag willen gamen, nou had ik een oud spel aangeschaft en het liep voor geen meter, ook al was het spel niet voor vista, ik kreeg het opgestart, maar het was veel te langzaam. Weet iemand wat er precies voor een videokaart in mijn labtop zit en of ik die kan upgraden bijvoorbeeld met een nvidia?
En als iemand dat weet, kan iemand mij dan een link of advies kunnnen geven welke precies en waar ik die kan kopen?

mvg

Rick

zal je teleur moeten stellen laptops kan je dus niet upgraden helaas.

zou je kunnen proberen

een videokaart in een laptop vervangen is achterlijk duur en wil jen iet proberen.

even ter aanvulling
een Laptop
zal nooit een echte 'game' pc worden
gezien het feit dat hij gebouwd is om energie te besparen,
en zo weinig mogelijk "zware" lasten mee te brengen dan
een desktop pc
bovenal is het ook erg onhandig om iets te vervangen in zo'n ding
voor internet en doorgaanse weg met msn of cam moet het wel lukken

je kan het natuurlijk proberen met de nieuwste laptop's
maardan ben je al snel 2000 euro kwijt en nog lang niet een kwaliteit
als dat van een desktop pc:)

zou je kunnen proberen

een videokaart in een laptop vervangen is achterlijk duur en wil jen iet proberen.

heb je misschien een voorstel, ik ben niet zo bekend met het downloaden van drivers, heb je misschien een link of website waar ik die kan vinden, maar kan ik dan in ieder geval cod2 ofzo spelen?

even de specs geven van je videokaart.

ja dat is juist het lastige, ik vind het nergens :confused:
Bij nvidia is dat makkelijk, maar ik heb liggen zoeken, ik heb nergens wat gevonden, meer informatie heb ik niet dan dat het een Packard Bell is, met 2gb werkgeheugen, wifi met vista. Weet misschien iemand waar ik dat kan opzoeken of wat er nu in zit, ik heb al bij systeemeigenschappen gekeken...

ja dat is juist het lastige, ik vind het nergens :confused:
Bij nvidia is dat makkelijk, maar ik heb liggen zoeken, ik heb nergens wat gevonden, meer informatie heb ik niet dan dat het een Packard Bell is, met 2gb werkgeheugen, wifi met vista. Weet misschien iemand waar ik dat kan opzoeken of wat er nu in zit, ik heb al bij systeemeigenschappen gekeken...

Excuses voor mijn voorbarige conclusie, heb het weten te vinden en hier zijn dan de specificaties:

Systeem
--------------------------------------------------------------------------------

Fabrikant PACKARD BELL BV
Model EasyNote MH35
Totale hoeveelheid systeemgeheugen 2,00 GB RAM
Type computer 32-bits besturingssysteem
Aantal processorcores 2
Geschikt voor 64-bits Ja

Opslag
--------------------------------------------------------------------------------

Totale grootte van vaste schijf/schijven 137 GB
Schijfpartitie (C:) 94 GB beschikbaar (137 GB totaal)
Mediastation (D:) Cd/Dvd
Mediastation (E:) Cd/DvdCd

Grafische weergave

Type beeldschermadapter SiS Mirage 3 Graphics
Totaal beschikbaar grafisch geheugen 192 MB
Toegewezen grafisch geheugen 128 MB
Toegewezen systeemgeheugen 0 MB
Gedeeld systeemgeheugen 64 MB
Versie van beeldschermadapterstuurprogramma 7.14.10.5100
Resolutie van hoofdbeeldscherm 1280x800
DirectX-versie DirectX 9.0 of nieuwer

Zo hopelijk heeft iemand een oplossing....

hoi

indien je hier je s/n nummer invoert zou de de pagina moeten krijgen van je klaptopje.
maar al zou je daar de drivers van updaten.gamen op een sis3mirage blijft lastig.ook al is het cod2.gezien de systeem eisen kan het zijn dat je chip niet eens ondersteunt word.

EDIT:al gevonden voor je: http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?i=platform_hera_c&g=2000

en zo te zien ben je al uptodate

Laatst bewerkt:
je kan nog op sis.com kijken

volgens mij werd de systeem prestatie index iets hoger als je die driver update had gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan