Videokaart Upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bramster1000

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2010
Hallo,

ik heb een HP Pavilion Slimline s5615nl,

( http://www.wehkamp.nl/elektronica/l...m-computer-+-21-5-monitor/C26_6F4_F43_735578/ )

en ik vraag me af of het mogelijk is de videokaart te upgraden, rekening houdend met de voeding en koeling.
Ook moet het een low-profile kaart zijn.

De prijs maakt mij nu niet uit, ik wil eerst alleen kijken wat de opties zijn en of het überhaupt kan.

Met vriendelijke groeten,

Arne

Ja inpriciepe kan de videokaart worden geupgrade.
Maar aangezien de pc met al een high-end videokaart is het niet nodig om op te graden.

Dat ga je toch niet menen dat een 6150se(go) een high-end gamekaart is!!

@Arne:Wil je eerst eens op je voeding kijken en geef daar eens de gegevens van.Site HP geeft het zelf niet namelijk.

Laatst bewerkt:
Ik heb de kast opengemaakt en daar staat dat hij max 220 watt heeft.
is dat niet wat aan de lage kant?

Is dat alle info die erop staat?Een merk en/of een typenr?
Ja dat is aan de lage kant.En je hebt een slimline pc.Mocht daar dus geen atx voeding inpassen dan kom je nog relatief duur uit voor een speciale voeding.

ik heb er een foto van gemaakt omdat ik niet precies weet wat wel en niet belangrijk is.

Bijlagen

• P1010920.jpg
    P1010920.jpg
    87,4 KB · Weergaven: 71
Een btx voeding dus. En niet voldoende om een kaart upgrade te doen.16 amp op de 12 volt lijn ga je tekort komen.

Bron see full item description

Laatst bewerkt:
Ik zat te denken aan een 5570ati/amd low profile.
(DIE voeding in de link is jou huidige he.Je zult op zoek moeten naar een andere btx voeding.)

ik heb gezocht naar btx voedingen, maar ik vind alleen maar ATX-voedingen, zijn deze ook goed?

en als ik een nieuwe voeding koop, wordt het dan moeilijk om hem in te bouwen? (ik heb helemaal geen ervaring met hardware van computers)

Voeding inbouwen is niet zo moeilijk.Met een beetje inzicht moet het lukken.
Die voedingen voor die kast zijn idd "lastig" te vinden.Een pc zaakje in de buurt bij je die even een oogje erop kan gooien of een atx zou passen?

Zijn alle voedingen standaart 8.6 hoog?
want als dat zo is, kan er geen in mijn kast.

eh ook daar past geen BTX voeding in
de slimline pc's van HP hebben een speciale voeding die alleen HP maakt
je kan bij HP wel voedingen kopen maar die zijn vaak tot 350watt

wil je hoger moet je de hardware over plaatsen naar een nieuwe kast wat wel mogenlijk is!

Nou zag ik van de week ergens een page waar gesproken werd over een btx voeding voor die kast.
Maar goed..
A had hem al gezegd om eens langs een boertje te gaan
b dat het dan wel een dure grap zou worden.

Qua mogelijkheden over het overplaatsen naar een andere kast..ja kan...

op de site van AMD staat dat je computer 400 watt nodig heeft voor de 5570 ati/amd. meestal is dit wat ruimer genomen dan echt nodig is, dus dan zou een voeding van 350 toch moeten voldoen?

@firest0rm: weet jij waar kun je HP voedingen kan kopen voor hun slimline series?

Is overplaatsen naar een andere kast moeilijk, of zou ik het zelf kunnen doen?

Laatst bewerkt:
dat licht er net aan of je voeding van goede kwaliteit is
en wat je gaat doen met de computer

het is en blijft een risico het werkt wel of het werkt niet
eenige manier om dat te controleren is videokaart erin en kijken of hij werkt zonder te crashen

maar weet jij waar ik zo'n hp voeding kan kopen?
ik heb al op de site van HP gezocht, maar ik vind het maar een onduidelijke site, en kan er niks op vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan