videokaart upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.
DIT is een hele goede nieuwe videokaart voor je, enige vereiste dan wel is dat je PSU (je voeding) genoeg PCI-e pin connectors heeft

Laatst bewerkt:
Zou ik hiermee ook gta5 op hoge settings kunnen spelen? En deze videokaart heeft dus nog een losse aansluiting nodig vanuit de voeding begrijp ik?

Yep, deze heeft inderdaad losse aansluiting vanuit je voeding nodig, en ik weet niet precies zeker of die dat aan kan. Welk type voeding heb je?

En ja je zal zeker weten GTA V wel op hoge settings kunnen spelen :)
De minimum eisen zijn een GTX 660 en deze is zeker weten wel beter ;)

Ik heb helaas geen extra aansluiting over, denk ik. Zou dit gewoon als losse stekker in de kast liggen? welk type ik heb kan ik op dit moment niet zien. Zou ik morgen even moeten kijken. Toevallig nog andere suggesties?:)

Laatst bewerkt:
er zijn molex naar pci adaptertjes, maar ze zijn redelijk ongebruiksvriendelijk in de manier dat de moley adapterjes 2 moley kabels nodig hebben voor 1 pci kabeltje, om de amperage aan te kunnen :/

in de kast heb ik 3 losse stekkers gevonden:

volgens mij zijn dit niet de goede stekkers...

ik heb ook nog een oude voeding liggen, alleen deze heeft volgens mij ook niet de goede aansluitingen:

Laatst bewerkt:
Dan heb je een 6 pin, zit er niet toevallig nog connecties aan de videokaart die nu in je PC zit?

nee de videokaart is alleen aangesloten op t moederbord, verder is er niks op aangesloten.
welke aansluiting zit er op de videokaart dan? ik kan dit niet vinden, misschien lees ik er overheen.
ik zie nu ook dat je een voiding van 750 watt moet hebben voor deze kaart.
dus dit word m dan niet denk ik zo.

Laatst bewerkt:
helaas geen reacties meer gehad,

nu hoop ik toch dat iemand hier nog een reactie op geeft.
ik heb nu 3 videokaarten naast elkaar staan. het lijkt erop dat de gtx 960 de beste is
https://azerty.nl/producten/vergelijk/?vergelijk=1&hrefterug=%2Fproducten%2Fzoek%2F%3FPAGINA%3D1%26amp%3BZOEKTERMEN%3Dgtx%2520960%26amp%3BSORTERING%3Dlevertijd_asc
graag hoor ik hier iemand over of die er misschien wat meer over weet.
ook ga ik een nieuwe voeding kopen omdat dit volgens mij nodig is voor deze kaarten, heb op dit moment een voeding van 500W.
en wil dan nu deze aanschaffen van 750W.https://azerty.nl/0-1073-645237/coolermaster-gm-series-g750m-.html
misschien dat iemand hier nog een tip voor heeft.

alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je eerste link werkt niet en voor een 960 is een a merk voeding van 500 watt voldoende hoor

ik twijfel nog tussen de Asus R9280X-DC2-3GD5
en de MSI GTX 960 GAMING 4G

iemand ervaring met deze kaarten of een site waar ik vergelijkingen kan vinden.
kan dit zelf niet goed vinden.

alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan