Videokaart veranderen (help)

Status
Niet open voor verdere reacties.

RinusNoord

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2001
Hallo

Welke techneut kan mij helpen om mijn videokaart probleemloos te veranderen?
Ik heb nu een :NVIDIA GeForce4 MX 440 (64 MB)

En ik wil een: Club 3D Radeon 9600 (256 / AGP) CGA-E966TVD er in zetten.
Maar ik kunt geen drivers hier voor vinden,of zitten die al in de Home XP.
Wie weet waar ik deze kan vinden, ik zie er wel maar weet niet of dat de goede zijn.
En kunt u mij dan ook stap voor stap vertellen wat te doen??

Met vr,gr : Rinus

Hoi,

Op deze site even invullen je xp versie radeon en 9600 dan komt vanzelf de benodigde driver te voor.
schijn.
En voordat je de nieuwe driver installeert de oude de-installeren en dit wel doen met de oude kaart erin de-installeren dan de pc uitzetten nieuwe kaart erin dan opstarten en de nieuwe driver instaleren.

Modag

Laatst bewerkt:
Hallo Modag.

Nu nog even een vraag,moet ik eerst de driver install, en dan de kaart plaatsen?

Of moet eerst de kaart geplaatst?

Gr : Rinus.

Hallo Modag.

Nu nog even een vraag,moet ik eerst de driver install, en dan de kaart plaatsen?

Of moet eerst de kaart geplaatst?

Ik weet dat u zegt eerst de kaart en dan de driver, maar ik heb ook ergens gelezen dat het andersom moet, dus ik check het maar graag dubbel.

Ik weet dat u zegt eerst de kaart en dan de driver, maar ik heb ook ergens gelezen dat het andersom moet, dus ik check het maar graag dubbel.

Hoi,

Eerst altijd de driver!!
Omdat anders windows zelf mogelijk komt met een driver, die kan zorgen voor een onstabiel systeem.

Hallo

Dat weet u zeker??????
Omdat Modag het andersom zegt?

ja!

Maar zoals modag al zei! Eerst de oude videodrivers verwijderen!!

Daarna de nieuwe installeren. Dan de pc uitzetten en de nieuwe kaart inbouwen. Daarna het systeem opnieuw aanzetten. De nieuwe drivers zullen nu herkend worden en geinstalleerd worden.

ja!

Maar zoals modag al zei! Eerst de oude videodrivers verwijderen!!

Daarna de nieuwe installeren. Dan de pc uitzetten en de nieuwe kaart inbouwen. Daarna het systeem opnieuw aanzetten. De nieuwe drivers zullen nu herkend worden en geinstalleerd worden.

Oke : bedankt nu kan ik aan de slag.

Met vr,gr :Rinus.

Oke : bedankt nu kan ik aan de slag.

Met vr,gr :Rinus.

succes,

zorg dat als je de kaart inbouwd alle stekkers eruit hebt, en oppast voor statische electriciteit.

Verwijder de oude driver dmv apparaatbeheer of via software in je configuratiescherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan