Videokaart veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaartenDW

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Oke, ik heb een nieuwe videokaart gekocht, (AGP) omdat ik toch nog iets betere spelletjes wil kunnen spelen.

Er zit nu een 9600 Sapphire ATI in en ik ga de ATI Sapphire HD 2600 XT erin zetten. Ik deed dit terwijl mijn computer uitstond, het verandere, vervolgens deed ik mijn PC weer aan en kreeg ik geen beeld. Toen heb ik de oude videokaart er weer in gezet en toen de de PC het wel. Moet ik de PC aanlaten bij het veranderen van de videokaart? Of hoe anders?

Groetjes, Maarten

Hoi,

Ik zou met de oude kaart erin de drivers van deze verwijderen dan de pc opnieuw opstarten als die opgestart is dan gelijk weer afsluiten dan de kaart omwisselen en dan opstarten.daarna als de pc het goed doet de nieuwe driver installeren.

Modag

Ps welk moederbord heb je
heb je hem tweedhands hebt gekocht tenminste dat begrijp ik uit je vorige topic heb je hem wel spelend gezien?

Laatst bewerkt:
Nee ik heb em niet speled gezien nee maar die kerel zij als ie et niet doet krijg je je geld terug enzo dus dat komt wel goed. Maar hij ging wel aan net (Mn videokaart tenminste) maar ik ga nu effe die driver verwijdereen zoals je net zij.

(heb een k8ne-deluxe asus moederbord)

maar moederbord is niet tweedehands alleen de videokaart heeft 7 weken bij die kerel in zn pc gezeten.

Hoi,

dat begrijp ik alleen je videokaart is tweedehands.

Modag

Ben nu de videokaart driver(s) aan het uninstallen met My Drivers 3,22 (gekocht jazeker.) En ik moet zeggen die paar euro is het waard. Handig programma, je ziet al je drivers op eeen rijtje. Ik zie veel ''visual'' drivers staan van allerlei dingen, maar ik verwijder alleen de 2 ''sapphire 9600 ATI'' drivers. Ik zie nu dat hij door al mn bestanden gaat om de plug-in te verwijderen (Sam&MAx, Counterstrike, WoW, Battlefield, Adobe CS3, ect.)

Daarna doe ik zoals jij me zegt.

Hoi,

Ik zie geen videokaartdriver dus zou goed moeten zijn je zou nog even ccleaner er overheen kunnen laten gaan. maar opzich is het zo goed.

Modag

hij doet het nogsteeds niet. Beeld geeft geen reactie (geen verschil tussen met of zonder vga kabel aangesloten.)

Bij de videokaart draait de ventilator niet, brand wel een rood lampje.

Suggesies (zit nou op andere pc, aub snel reageren als het kan, of bel mij (niet meer ^_^), dan bel ik daarna wel terug ivm kosten.)

dank

Laatst bewerkt:
met de grotere witte aansluiting werkt hij nogsteeds niet. apart dat het lampje wel brand maar hij geen contact maakt met de monitor.

Hoi,

Ik zou even de oude weer er in doen kijken of de pc nog steeds functioneert.
Waar woon je?
Is dit het probleem soms Uitbreidingssleuven 1 x AGP 8X (alleen 1.5V)

Modag

Laatst bewerkt:
Ik woon in Heemstede, vlakbij Haarlem. Maar ik heb nu weer iets gevonden wat misschien de oplossing is. rechtsboven op mijn videokaart zit een slot waar een kabeltje inkan, en aan de andere kant van dat kabeltje zit een uitgang met 4 puntjes (mannetjes) nou zie ik in mijn PC allemaal van die 4 slots ingangen (vrouwen) kabeltjes bij elkaar gebonden. Kunnen dit kabeltjes zijn voor de voeding?

gr, maarten

Hoi,

Dat zou kunnen zou je misschien een foto kunnen maken ik zie op de verschillende site's zie de aansluiting niet op deze kaart.

Modag

Het is al gelukt, ik heb de voeding van de kaart op een willekeurige stekker aangeslote die erin paste, dus t moet nu goed gaan ^^

Werkt perfect.

Hoi,

Gefeliciteerd dat het toch nog gelukt is veel succes met kaart.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan