Videokaart verangen in Acer Aspire 7520G

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander93

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2009
Hallo,

Ik probeer een nieuwe videokaart in mijn laptop te krijgen. Ik heb al van veel mensen gehoord dat het onmogelijk is. Maar ik ben zelf wezen zoeken op internet en heb wat dingen gevonden.

Wie kan mij helpen?

Hoi,

Het gaat volgens mij niet lukken geef anders eens een link van wat je gevonden hebt.

Modag

In aansluiting op wat Modag gemeld heeft: Er lijkt geen Mini-PCI slot in je laptop te zitten, en dus is alles (incl. video) geïntegreerd op het moederbord.

Lijkt mij dus onmogelijk om de videokaart(-chip) te vervangen.
Overigens ben ook ik geïnteresseerd wat je dacht te kunnen gaan doen o.b.v. wat Internet te melden had...

Tijs.

Laatst bewerkt:
Sluit mij volledig aan bij mijn voorgangers. Dat gaat een heel duur grapje worden, als het uberhaubt al mogelijk is.

En ook ik ben wel benieuwd naar wat jij dan had gevonden op het "wilde wilde web".

Goedemorgen .

Ja volgens de tweede link zou het inderdaad moeten gaan alleen weet ik niet wat je nu in de Acer hebt zitten qua videochip want echt goedkoop vind ik het niet met daarbij de nodige risico.
en ik denk dat je vrij handig hiervoor moet zijn een notebook heb je niet zomaar uit elkaar.
als ik het goed begrijp kan je tussen een 8600 en een 3650 dus is het maar net wat je nu hebt

ik zie net dat je een 8400 hebt dan zou ik dat voor dat geld laten

Modag

Laatst bewerkt:
Ja daar zat ik zelf ook al aan te denken,
Maar het enige probleem wordt dat ik hem moet vervangen. Ik laat het liever door iemand doen er verstand van heeft.

Weet iemand een winkel of wat?

Hoi,

Welke heb je nu dan je schiet er naar mijn inziens niet echt veel mee op hoor en waarvoor zou je het willen voor games?
En de plaatselijke pc boer zou het denk ik wel kunnen
Modag

Laatst bewerkt:
Er is een duidelijk groot verschil met de 8400m G vergeleken met de 8600GT, games zou ik wel willen spelen.

Games op een laptop... Tenzij je daar echt een speciale laptop voor aanschaft is een gewone laptop niet echt geschikt om mee te gamen.

En het maakt ook nog eens uit welke games je zou willen spelen.

klop weet ik allemaal. Zelf speel ik graag call of duty 4 en 5. Ik had toen in de tijd dag ik mijn laptop aanschafte dit gedaan omdat ik redelijk vaak weg ben.

Heb de links even bekeken, maar persoonlijk ben ik toch van mening dat je daar niet aan moet beginnen.

Gatantie komt te vervallen, kosten zijn hoog en er is geen garantie dat het allemaal lekker blijft werken.

Wil je echt dat soort games spelen, raad ik je toch aan te sparen voor een desktop en de laptop lekker zo te laten.

Maar de keus is uiteraard aan jou zelf.

Hoi,

En daar ben ik het eigenlijk wel mee eens wat Lita112 schrijft als ik de prijs van notebook in oog schouw neem .
maar inderdaad keus is aan jou.

Modag

Ja idd, geen garantie meer op alles:( ik zit dan toch te denken aan de overstap naar de console

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan