Videokaart versus moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Foxsailor

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2005
Hallo allemaal:)

Ik heb de volgende vraag:

Sinds een tijdje heb ik een nieuwe videokaart, een geforce 6600 256mb kaart, 8xagp. Het moederbord is een 645E max2 van SIS, met een 4xagp aansluiting.

Sinds ik deze kaart gebruik, crashen alle spellen na verloop van tijd, de pc loopt met regelmaat vast en herstart uit zichzelf, ook begint ie te laggen. Daarnaast krijg ik ook vreemde strepen en balken in spellen te zien, blijkbaar uitlopers van textures.

Weet iemand wat hier het probleem is en wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt!!!
:thumb:

Fox Sailor

Hoi,

Drivers een downloaden?
Je PC stof vrji maken, dit zou het uitvallen van je pc wel eens kunnen tegenhouden.

Videokaart los maken. Fan eraf halen, goed schoonmaken. En weer in slot stoppen :D

Al deze oplossingen heb ik al es geprobeerd maar zonder suc6.
Kan het aan de agp liggen, 4x om 8x?

Nee, snelheid van videokaart past zich aan, aan de snelheid van het mobo. (AGP-snelheid)
Probeer de videokaart eens uit in een andere PC.

.

Ik heb zelf ook problemen gehad met Geforce kaarten,
bij het ene moederboard werkte ze wel en bij de andere weer niet. Gestoord werd ik ervan!!

Maar hier heb je natuurlijk geen ene **** aan,

Maar het zou ook aan je voeding kunnen liggen,
mischien is die niet sterk genoeg voor die grafische
kaart.

Hey luitjes!!

Bedankt voor de adviezen, hij crashed nu niet meer. Ik heb nu een ander probleem, na verloop van tijd veranderen de textures. Deze lopen plotseling kriskras door het beeld en de voorwerpen in beeld, bijvoorbeeld een wapen dat je draagt, lijkt uit elkaar gevallen te zijn.

Kan dit aan de voeding liggen?

Fox Sailor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan