Videokaart vervangen 6600 LE

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tira
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tira

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Hoi ik wil graag mijn video kaart vervangen ik heb Aan systeem hardware :
- AMD Althon 64 X2 Dual Core Procesor 4200 +
- AMD Althon 64 X2 Dual Core Procesor 4200 +
- je raad het al een NVIDA GeForce 6600 LE (Kan ATM nix aan games draaiend houden)
- TSSTcorp CD DVD SH-S223F
- Maxtor hardeschijf (Te veel letters) maar in iedergeval 250 GB
- SAMSUNG SP1654N
- voeding weet ik niet precies van waar maar wel 350 WATT
- geheugen van 2 GB merk Onbekend

nu komt mijn vraag : ik wil mijn pc videokaart omwisselen tot een betere die 1024MB aan video geheugen of 512 aan video geheugen heeft ik wil de volgende dingen wel graag weten
- Wat is de beste keus Aan mijn eisen hiervan en (of et mijn pc aankan)
- Hoe verwissel ik de video kaart ( ik weet niet exact hoe het feitelijk moet :confused:
Plz Help ?

Laatst bewerkt:
Welk moederbord heb je (merk en type) en wat is je budget?

:-)

ik heb een A8N-VM ASUS serie
en budget licht rond 100

Heb je nog een idee hoe het instaleren moet want straks licht men bios eruit of is men pc kapot...:eek:

waarom want in preciepe wil ie wel draaien of moet ik Moederbord Aanpassen (Verbouwen , vervangen -.- ?) ?? ? ?

maar men punt is ik heb men pc 3maal aaangepast en hij is 3 jaar oud... zal de moederbord aanpassing et wel beter maken of hoe verhelp ik dat het een mogelijk heid heeft van nuttih heid

Om een beetje mee te gaan met de modernere hardware heb je inderdaad een ander moederbord en andere processor nodig.

is men procesor ook al brak en moet ik dus een Phenom x3 aan schaffen??

want et is een dual core en is 1 1/2 jaar geleden al geupgraded

Het ligt er helamaal aan wat je moet de pc wilt doen en wat je te besteden hebt

wat ik wil

ik wil met men pc Games draaien en over 2 jaar moet ik met COREL aan de gang wat ik er op wil kunnen draaien is CSS (Counter-Strike-Source) en wat aan de zwaardere kant

en nog ff tussendoor een Moederbord wat is een goedkoop maar toch een Zwaar goede model??:)

Wanneer je op dit moment met de pc verder tevreden bent kun je inderdaad de videokaart vervangen, maar nogmaals, zou niet teveel geld besteden.

En op termijn een hele nieuwe kopen.

ik heb op deze overweging gestaan maar dan heb ik et volgende punt ik heb wel geld te besteden maar ok wel een nieuwe maar et punt is als ik et aan mijn eisen wil voldoen en dan heb ik et algemeen Over SATURN MEDIA MARKT ITLAND NORROD EN DELL
of je krijgt net als bij NORROD moederbord uit 1945 en DELL is creditcard heb ik niet en die andere winkels hebben aleen modellen voor tuis waar dus geen prettige videokaart onder valt of eris weer wat anders laag wat hoog moest zijn :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan