Videokaart vervangen: Welke kaart kiezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

meneerfrank

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2007
Beste lieden,

Allereerst begin ik met te vermelden dat jullie koningen zijn. Jullie hebben me al veel vaker super goed geholpen. Ook om die reden klop ik nog eens bij jullie aan, vanwege het volgende:

Mijn computer maakt veel geluid. Dit komt door een halfdefecte ventilator op de videokaart (NVIDIA FX 5600). Ik wil deze vervangen door een stille cheap 2e hands marktplaats kaartje. Ik wil alleen weten wat de beste kaart is die ik er in kan zetten.

Mijn moederbord is een ASROCK K7VM4

■Socket A(462) for AMD processor
■VIA® KM400 Chipset
■ASRock U-COP
■Hybrid Booster - a safe overclocking feature
■FSB 333/266/200, DDR 333/266/200
■Integrated UniChrome 3D Graphic.
■1 slot for AGP 8X/4X 1.5V
■ASROCK I/O - default 4 ready-to-use USB 2.0 ports on rear panel, default Game/MIDI port.
■ATA 133 supported
■On board default 10/100 LAN and 5.1-Ch Audio.
■Multi-languages Quick Installation Guide.
■Bundle CD includes Anti Virus Software, ASRock PC DIY Live Demo, Audio Player, etc.

Dank jullie koningen.

Gr
Frank

Goedemorgen,

Hier spreek een koning:D:D:p geen mogelijkheid om zoiets als dit er op te bouwen en de beste agp kaart is volgens mij deze dus als je deze tweedehands kan krijgen zou een optie zijn.

Hoi...

De BESTE agp kaart is nog steeds de 3850.Maar of die voor jouw systeem de beste is is dan nog de vraag.Zal denk niet echt gaan met je cpu en heeft een zware voeding nodig.Voorstel van Modag lijkt de de beste oplossing.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan