videokaart vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als deze kaart maximaal moet kunnen presteren is de minimaal aanbevolen wattage van je voeding gewenst.
 
Wat is je prijs wil je weer Geforce serie op of wat anders?
 
nou, ik heb juist deze twee, en de GeForce GTS 250 wil ik best wel graag in mijn pc.

en in een andere pc zit hij nu, en ook met 350 watt. hij kan dus wel in mijn pc?

en dat mijn pc erdan niet aangaat ofzop ^^
 
Tja er is wel een extreem verschil tussen beide kaarten. Overigens is de 250 zeer onzuinig voor de prestaties die de kaart levert. Een vergelijkbare moderne kaart van AMD verbruikt de helft.

Afhankelijk van je CPU kan het net passen, maar het is waarschijnlijk wel krapjes. Als je zuinige CPU hebt en een hoge qualiteit 350W kan het mogelijk net passen. Overigens is er niet veel risico om te proberen. Het kan alleen dat je computer ineens uitslaat als je volop je kaart gaat belasten.
 
ik heb een beetje zitten passen, en het paste :D
nu doet alles het, ik game fijner :p
en de andere zit in de andere pc voor vrienden,

het kan dus wel een videokaart van 450 watt in een pc zetten met 350 watt. ik kan gelukkig nu games doen op ultra.

gr remco
 
kans is redenlijk groot dat je voeding na een tijd van hevig gebruik het begeeft
de degradatie van je voeding zal nu versnellen zal dus niet erg lang duren voordat je alsnog een nieuwe voeding moet kopen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan