Videokaart vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Botjesbult

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2012
Hoi allemaal,

Mijn computer valt de laatste tijd telkens uit zodra het veel werk te voorduren krijgt.
Nu hebben we er iemand bij gehaald die aangaf dat het ram geheugen vervangen moest worden omdat deze kapot waren.
Na een testje te hebben gedaan met een ander kaartje werd er geconcludeerd dat de oorzaak van het kapot gaan van het ram geheugen kwam door de videokaart.

Zelf heb ik er geen verstand van dus het kan ook iets anders zijn, geen idee.

In ieder geval, ik wil dus nu mijn videokaart EN ram geheugen vervangen om het uitvallen te voorkomen.
De computer wordt eigenlijk alleen gebruikt voor standaard dingen als word en internet enz.

Misschien kan de onderstaande informatie jullie verder helpen!

Time of this report: 8/4/2012, 12:34:01
Machine name: PC_VAN_HERMANBO
Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.vistasp2_gdr.120402-0336)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: MEDIONPC
System Model: MS-7502
BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz (2 CPUs), ~3.2GHz
Memory: 3326MB RAM
Page File: 1241MB used, 5604MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 7.00.6002.18107 32bit Unicode

Mocht het zijn dat jullie denken dat de oorzaak ergens anders aan ligt, dan hoor ik dit graag.
Tevens als jullie meer informatie nodig hebben.

Alvast bedankt!

Vertel eens welke Medion PC je precies hebt.

Overigens: ik heb het nog nooit meegemaakt dat een videokaart de oorzaak was van defect geheugen, klinkt voor mij dus als onzin.

Ik weet niet welke medion pc ik heb, waar kan ik dit vinden?

Geen idee, die jongen had het erover dat de computer te warm werd en daardoor alles over belaste.
Al zeg je dat er een ingebouwde smurfen hardware virus in de computer is geinstalleerd die er voor zorgt dat je computer veel geluid maakt, dan geloof ik je nog. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan