Ik heb mijn videokaart (gtx280) vervangen door een betere videokaart (gtx480). Echter nadat ik de kaart in de computer had geplaatst (stevig in het pci express slot en de twee voedingskabels heb ingestoken en ook goed aangedrukt) werd windows vista 64 bit ultimate ineens heel traag. En dit nog voordat ik de nieuwe driver had geïnstalleerd! Ook het opstarten duurt nu heel erg lang.
Ik heb het probleem in eerste instantie genegeerd en de oude videodriver eraf gegooid en de nieuwste driver van de nvidia site gedownload en geinstalleerd. Met het installeren van de driver van de nieuwe videokaart is het niet opgelost: windows blijft heel traag en het opstarten duurt nog steeds heel lang (vooral bij het laadbalkje waarbij die groene streepjes voorbijkomen van windows vista).
Alle processen die ik uitvoer zijn erg traag van word 2007 tot een film afspelen (wat eigenlijk niet lukt).
Heeft iemand een idee wat het probleem is?
Mijn systeem:
Ik heb het probleem in eerste instantie genegeerd en de oude videodriver eraf gegooid en de nieuwste driver van de nvidia site gedownload en geinstalleerd. Met het installeren van de driver van de nieuwe videokaart is het niet opgelost: windows blijft heel traag en het opstarten duurt nog steeds heel lang (vooral bij het laadbalkje waarbij die groene streepjes voorbijkomen van windows vista).
Alle processen die ik uitvoer zijn erg traag van word 2007 tot een film afspelen (wat eigenlijk niet lukt).
Heeft iemand een idee wat het probleem is?
Mijn systeem:
Code:
Core i7 965
corsair dominator 1866 (3x2GB)
MSI eclipse
gtx 480
cooler master 850W