Videokaart voldoende voor medal of honor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefann

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Berichten
87
Hallo,

Ik ga straks naar mediamarkt en aangezien medal of honor eergister is uitgekomen leek het me wel wat om die meteen mee te nemen. Maar nu heb ik hem gedraait op Can I Run It en daar haalt hij het niet.. Maar alleen de processor is niet goed genoeg, zou ik hem dan nog wel kunnen spelen? Far Cry 2 kan die ook niet aan zegt systemrequirementslab alleen mn PC draait hm op 1440x900 hoogste settings.

Moederbord : Packard Bell BV MCP73VT-PM
Chipset : nVidia GeForce 7050
Processor : Intel Pentium E2200 @ 2200 MHz
Fysiek Geheugen : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce GTS 250
Harde Schijf : ST332081 (320 GB)
Besturingssysteem :Windows Vista (TM) Home Premium Home Service Pack 2
DirectX : Versie 11.00
En een nieuwe voeding van 450watt

De videokaart is ook best nieuw, die heb ik er later ingezet.
Verder houd ik mijn PC heel schoon, op hoogste energieverbruik en haast geen achtergrondprogammas voor het beste resultaat :D

Zou ik Medal Of Honor kunnen draaien?

Tnx!
Stefann
 
ik denk niet dat hij het gaat redden. dit zijn nl. de systeem eisen:
Intel Processor - Core 2 Duo E7300 2.66GHz
AMD Processor - Phenom II X2 550
Nvidia Graphics Card - GeForce 9800 GT
ATI Graphics Card - Radeon HD 3870
RAM Memory - 4 GB
en wat ga je bij de mediamarkt halen? ik snap het eigenlijk niet helemaal.

systeemeisen farcry 2:

Intel Processor - Core 2 Duo E4600 2.4GHz
AMD Processor - Athlon 64 X2 Dual Core 5200+
Nvidia Graphics Card - GeForce 8600 GTS 512MB
ATI Graphics Card - Radeon X1900 Series
RAM Memory - 2 GB
Hard Disk Space - 12 GB
dus ik denk niet dat het met je huidige systeem gaat lukken :confused:.
 
Ok sorry dat ik niet zo duidelijk ben. Ik wil Medal Of Honor gaan halen. Kost daar 44euro. Far Cry 2 heb ik al, maar dat was alleen maar om aan te duiden dat mijn processor daar ook niet aan voldoet maar ik hem wel op hoogste settings draai.. Is Medal Of Honor zoveel zwaarder dan Far Cry 2?

Nu hoef ik hem niet op 1440x900 te draaien ofzo, maar doet hij het bijv wel op 1024x780?
 
Minimum systeemeisen:
Besturingssysteem: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7
Processor: Pentium D, 3.2GHz / Core 2 Duo, 2.0GHz / Athlon 64 X2
Geheugen: 2GB RAM
Grafische kaart: Grafische kaart moet minimum 256MB videogeheugen en deze chipsets (of betere): NVIDIA GeForce 7800 GT ; ATI X1900. De laptop versies van deze chipsets kunnen werken maar worden niet ondersteund.
Harde schijf: 9GB
Geluidskaart - Geluidskaart met DirectX 9.0c ondersteuning
DirectX: DirectX 9.0c
Disc Drive - 8x of snellere CD/DVD Drive

Aangewezen systeemeisen:

Besturingssysteem: Windows Vista (SP2), Windows 7
Processor: QuadCore 2.0Ghz
Geheugen: 2GB RAM+
Grafische kaart: Grafische kaart met with 512MB videogeheugen en deze chipsets (of betere): NVIDIA GeForce GTX260; ATI Radeon 4870
Harde schijf: 9GB
Geluidskaart: Geluidskaart met DirectX 10 ondersteuning
DirectX: DirectX 10
Disc Drive - 16X CD/DVD Drive

Je kan hem draaien, maar niet op max.
Ik weet niet toevallig of je ook bad company 2 hebt?
Dit spel is ongeveer even zwaar
 
Ok tnx dan denk ik dat hem wel koop, kzal dan straks wel vertellen of die hem goed draait. Nee bad company niet gekocht, iedereen die ik kende had hem al en heb hem dus nooit thuis gespeelt.. Medal of Honor is net uitgekomen dus ik denk dat ik die dan maar haal ipv bad company 2.

Er zit tog geen beveiliging op dat hij met een melding komt van je kan hem niet spelen ofzo om dat mij Processor wat te laag is? (2,2ghz dual-core rated as 3,3ghz)

http://www.youtube.com/watch?v=k8HYPBiSHr4&feature=related
deze speelt hem ook op de GTS250 met dual core op 1440x900
 
je processor zit 1 gHz onder het minimum, ik zou het dan niet doen! je kan dan echt niet goed spelen.
 
Die gaat het wel doen hoor. Je graka is veel belangrijker als je CPU

Je had even de demo kunnen downloaden, maar die is nu niet meer online...

Iemand kon met dit systeem:
Intel Pentium Dual Core E2200
+ Ram 2gb
+ Inno3d geforce 9800Gt
+ Windows 7

De MOH ook goed draaien, jij hebt een vergelijkbaar systeem.
Zelfs een iets betere videokaart.

Minimale systeemeisen moet je niet al te letterlijk nemen, maar je moet er niet van uigaan dat je alles max kan zetten.
 
Heeey ik heb hem gekocht!

Heb hem geinstalleerd, zoals Mukkel al zei draait hij hem zeker! Draaide hem eerst mooi op 1024x786 high, heb mn PC nu gedefragementeerd, geoptimized, alle progammas afgesloten en gamebooster enzo. Draait hem nu op 1440x900 (Mijn hoogste resolutie!) Alles op high! Helemaal""Smooth" geen lagg of lage framerate enzo :)

Danku voor advies zoals Mukkel al zij maakt de CPU dus niet al te veel uit (Als je je PC maar schoonhoud :p).

Tnx!
Stefann

Ps: weet iemand al of black ops zelfde grapics zullen zijn?
 
Oei heb net multiplayer gespeeld, die is een flink stuk zwaarder dan de singelplayer. Heel apart lijkt net of het ineens een ander spel is, andere controls enzo, je kan niet liggen en hebt andere crosshair. Had eerst aa op 16x staan en ook antistrofic filtering, deze maar flink verlaagd. De rest gwn op 1440x900 en high :D
 
daarom :thumb:

Die specs nemen ze altijd erg ruim, zodat ze geen gezeur krijgen met mensen die hem dan niet kunnen draaien.

Online zit je ook met je internet verbinding tussen jou en de server en de andere mensen en de server. Kan inderdaad een stuk anders zijn als de single player.
 
bij GTA IV is dat niet zo. mijn vriend heeft een athlon x2 die net 200mHz onder de minimum zit, 250 mHz overclocked en de videokaart is boven het minimum. spelen gaat de eerste 5 minuten op alles minimum en daarna loopt ie vast.:mad:
 
GTA4 is een aander verhaal. Die is erg zwaar voor je cpu.
Maar voor 90 procent voor al de games is de graka meestal het belangrijkste.
 
Ja dit heb ik ook met Far Cry 2 gemerkt hierbij maakte het niet uit op welke resolutie ik hem zette hij blijf de zelfde framerate..
Ik denk dat ik voor wat nieuwere games tog maar is een nieuwe processor moet gaan aanschaffen :thumb:.. Kheb socket 775 dus kan ik alleen maar naar core 2duo of quad upgraden helpt dus geen bal :confused:

Maarja Medal Of Honor doet het, dat was dus mijn vraag, dus topic can be closed.

Tnx!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan