Videokaart voor 4 schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Serge_Landtberg

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2004
Hallo,

Ik ben op zoek naar een videokaart waarmee ik 3 of 4 schermen kan besturen (een beeld verdeeld over 4 schermen, waarbij je de verschillende programma's zelf over de schermen kan verdelen). Ik heb al druk gezocht, maar ik denk dat ik mijn ogen in mijn broekzak heb zitten. Kan iemand mij (een) link(s) geven waar ik zulke videokaarten aan kan schaffen en me vertellen welke goed zijn...

Mijn dank is groot,

Met vriendelijke groet,

Serge Landtberg

Allereerst is de mx4000 een kaart waaraan je 2 monitors kan hangen! Er zijn kaarten waaraan je 3 monitors kan hangen, de matrox millennium p750 is zon kaart! Zou je meerdere schermen willen gebruiken zijn er pci-kaarten verkrijgbaar die naast de andere kaart in de pc geplaatst kan worden!

bron

pci-kaarten

Tip: ik gebruik zelf ultramon, een progje waarbij je vele opties krijgt om je beeldschermen naar wens in te stellen, zoals spiegelen, vensteroverdracht etc etc, waarbij de opties van xp zelf toch achterblijven;)

Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag! maar is het ook mogelijk om als je 2 schermen op een pc aansluit ook een extra toestenbord en muis aan te sluiten
En dit scherm met bijbehorend toetsenbord en muis in een andere ruimte te zette? Dit zou moeten zijn voor een kleine zelfstandige,dei zo prijzen kan opvragen, maar niet telkens op zijn bureau wilt gaan ztten met zijn klanten, maar vanaf de balie ook prijzen kunne opvragen,zonder een meerkost van een nieuw systeem! Scherm en toetsenbord al in bezit, enkel de grafische kaart zou moeten worden aangekocht en eventueel iets vr extra toestenbord en muis..iemand een idee waar ik hier meer informatie over zou kunnen vinden??

alvast bedankt!

Na mijn weten zijn er inderdaad kassies te verkrijgen waar je twee muizen en toetsenborden op aan kunt sluiten...

kijk hier maar eens

Moet je de vijfde en de zesde hebben volgens mij...

Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan