Videokaart voor acer Aspire x3810

Status
Niet open voor verdere reacties.

AcerUser1

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Beste mensen.

Ik heb een acer aspire x3810 gekocht.
Nou de vraag is waar kan ik een video kaart kopen voor gta IV die in me computer past?

Ik heb gekeken bij een computer winkel en die had 1 goede video kaart er voor, maar die was te hoog.

Voor die computer/kast heb je een zgn low profile kaart nodig, speciaal en duur en de meeste sterke videokaarten zijn er niet low profile

Daarnaast heb je dan waarschijnlijk ook een andere voeding nodig

Voor die computer/kast heb je een zgn low profile kaart nodig, speciaal en duur en de meeste sterke videokaarten zijn er niet low profile

Daarnaast heb je dan waarschijnlijk ook een andere voeding nodig

Dus voor deze computer moet je een speciaal low-profile video kaart kopen.Aangezien der ook low profile kaarten zijn die 46 euro kosten.

Er zijn wel goedkope low profile kaarten, maar daar kun je GTA4 echt niet mee spelen!

Als de de pc gekocht hebt om dat soort games op te spelen, heb je helaas een verkeerde keuze en foute koop gedaan

Er zijn wel goedkope low profile kaarten, maar daar kun je GTA4 echt niet mee spelen!

Als de de pc gekocht hebt om dat soort games op te spelen, heb je helaas een verkeerde keuze en foute koop gedaan

Oh ik dacht mooie computer dual core 2.8ghz, 4gb intern,video kaart 1gb.
Maar ik heb ergens een low-profile video kaart gezien en die goed was voor gta 4 maar hij was te hoog(en ik bedoel lengte).
Dus is er verder niet nog een goede video kaart?
Misschien een evideo van acer ofzo?
Volgens mij kan je ook iets aansluiten bij je beeld scherm zodat je gta iv kan spelen maar dat weet ik niet zeker.

Laatst bewerkt:
Weet echt niemand waar ik een goede low-profile video kaart kan vinden die in acer slimeline(x3810) past.

Sorry voor dubbel post

Die past misschien wel, maar daar kun je geen GTA IV mee spelen.....

Denk voor een goede kaart voor GTA IV (als ie zou passen) aan een bedrag van minimaal 100 / 125 euro

512mb is toch genoeg voor gta 4?
Dan doe ik hem gewoon op low.
Dan kan ik hem te minste spelen zonder dat het scherm gaat rond draaien(wat nu gebeurt :( ).

Het gaat bij een videokaart niet alleen om hoeveel mb de kaart heeft, maar om de snelheid van de kaart!

Zo is b.v. een 9800GT 512mb stukken sneller dan een 95ooGT 1024mb

Geloof me, dat gaat niet lukken met een kaart in die prijsklasse

Die past misschien wel, maar daar kun je geen GTA IV mee spelen.....

Denk voor een goede kaart voor GTA IV (als ie zou passen) aan een bedrag van minimaal 100 / 125 euro

Het gaat bij een videokaart niet alleen om hoeveel mb de kaart heeft, maar om de snelheid van de kaart!

Zo is b.v. een 9800GT 512mb stukken sneller dan een 95ooGT 1024mb

Geloof me, dat gaat niet lukken met een kaart in die prijsklasse

Dus ik moet zoeken naar een video kaart die ongeveer 100/125 euro kost.
Waar kan ik dat vinden ik zie weinig low-profile kaarten van 100 euro ik heb wel ergens een low-profile kaart gezien voor 426 dolaar ofzo.

Dus ik moet zoeken naar een video kaart die ongeveer 100/125 euro kost.
Waar kan ik dat vinden ik zie weinig low-profile kaarten van 100 euro ik heb wel ergens een low-profile kaart gezien voor 426 dolaar ofzo.

Dat had je je ook al eerder verteld.

Goede en sterke videokaarten worden niet in low profile gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan