Videokaart voor Company of Heroes

Status
Niet open voor verdere reacties.

105348

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2008
Welke videokaar met een budget van 300 euro raden jullie aan om Company of Heroes
Zeer Zeeer Zeeeer goed op te kunnen draaien (Met alles op Ulra High natuurlijk).
Echt de beste kaart te bedenken voor Company of Heroes.
Met een budget van 300 euro natuurlijk.

verder wat info:
Besturing: Windows Vista 64x
CPU: Intel® Core™ 2 Duo E8400
600 watt voeding
moederboard: GigaByte EP35-DS3P
En de Koeling zit wel heeel snor geloof me ;)

Laatst bewerkt:
Veel verstand heb ik niet van dit soort games, maar ik weet wel dat mijn zoon zijn ATI kaart heeft vervangen door een Nvidia kaart omdat ATI "pixel shader" niet ondersteund.
Zou dit eerst even uitzoeken voordat je een dure kaart koopt, die niet voldoet.

Groetjes,
Neleke

Veel verstand heb ik niet van dit soort games, maar ik weet wel dat mijn zoon zijn ATI kaart heeft vervangen door een Nvidia kaart omdat ATI "pixel shader" niet ondersteund.
Zou dit eerst even uitzoeken voordat je een dure kaart koopt, die niet voldoet.

Groetjes,
Neleke

beetje vreemde opmerking ati heeft wel degelijk pixel shader.
deze duure kaart heeft zelf pixelshader 4.1
het kan wel zijn dat zijn kaart een ouder versie pixel shader had bevoorbeeld 2 waar 3 voor nodig was.

Sorry hoor, maar zo vreemd was mijn opmerking nou ook weer niet. ATI was gestopt met pixel shader terwijl nVidia wel door is gegaan met de ontwikkeling. Nu hebben ook de ATI kaarten weer pixel shader. Ik zei ook al, "heb geen verstand van dit soort games"

Groetjes,
Neleke

Sorry hoor, maar zo vreemd was mijn opmerking nou ook weer niet. ATI was gestopt met pixel shader terwijl nVidia wel door is gegaan met de ontwikkeling. Nu hebben ook de ATI kaarten weer pixel shader. Ik zei ook al, "heb geen verstand van dit soort games"

Groetjes,
Neleke

niet meteen boos worden ik bedoel het niet kwaad :love:
maar zo leer je nog eens wat bij

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan