Videokaart voor deze laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FRleroyy

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2012
Hallo,

Ik heb nu sinds een half jaartje de Lenovo laptop b560.
Heb 2 weken geleden pes 2012 gekocht en ja je voelt het al aankomen de videokaart kan het niet aan..
Nu is mijn vraag of er een nieuwere, betere, sterkere videokaart voor deze laptop bestaat?
Ik heb er zelf echt totaal geen verstand van en ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen:d

Welkom op Helpmij..:thumb:

Ik heb 2 andere berichten verwijderd van je.Die had je in andermans topic geplaatst en dat is niet toegestaan volgens de regels waar je zojuist mee accoord gegeaan bent. Je hebt nu dus een eigen topic.;)

Succes met je vraag

Mijn excuses, Het zal niet meer gebeuren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een videokaart vervangen op je moederbord zal een vrij kostbare aangelegenheid worden. Die zit geïntegreerd in je moederbord.
M.a.w. moederbord vervangen:confused:

laptops kun je meestal niet upgraden de videokaart zitten vaak op het moederbord gesoldeerd
verder zijn laptops uberhaupt niet echt voor gaming bedoelt

Meer dan de kosten van een nieuwe laptop naar alle waarschijnlijkheid.

om het moederbord te vervangen zal de hele laptop uit elkaar moeten, en daarna alles weer in elkaar moeten.
dan is het ook nog de vraag of er uberhaupt ooit een ander moederbord is gemaakt voor die laptopbehuizing, aangezien de plek van de accu, videokaart,hdd,ram niet op alle moederborden gelijk is. (in een laptop)

Meer dan de kosten van een nieuwe laptop naar alle waarschijnlijkheid.

om het moederbord te vervangen zal de hele laptop uit elkaar moeten, en daarna alles weer in elkaar moeten.
dan is het ook nog de vraag of er uberhaupt ooit een ander moederbord is gemaakt voor die laptopbehuizing, aangezien de plek van de accu, videokaart,hdd,ram niet op alle moederborden gelijk is. (in een laptop)

oke jammer..
Naja dan moet ik maar is even gaan kijken voor een nieuwe computer voor een redelijke prijs die de games wel aan kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan