Videokaart voor films

Status
Niet open voor verdere reacties.

rgeerolf

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Hallo,
Ik heb een heleboel films staan op m'n externe HD en ik heb al een kabel gekocht om van pc naar tv te gaan, alles werkt goed, alleen zou ik dat nu graag doen met een andere oudere pc (1,7 gH), op de videokaart die daar nu inzit zit zo gaan uitgang waar die kabel in moet (S/video -> http://akamaipix.crutchfield.com/graphics/infolib/homelib/hSVideoConnector.jpg)
Dus zou ik een nieuwe videokaart kopen, de beeldkwaliteit moet natuurlijk ook goed zijn, want ik heb al gemerkt dat de beeldkwaliteit een stuk beter was met zijn videokaart (8800 gt).
Ik zoek dus een nieuwe videokaart, die mijn voorwaarden ondersteunt, ik heb er niet veel meer dan 100 EUR voor over, minder mag natuurlijk ook altijd ;)

alvast bedankt,
grtz

Hoi,

Dan is het nog even van belang wat voor aansluiting agp of pci-e.

Modag

Hmm, hoe kan ik dat precies weten,
die pc staat niet hier ... :(

Hallo,
Ik heb een heleboel films staan op m'n externe HD en ik heb al een kabel gekocht om van pc naar tv te gaan, alles werkt goed, alleen zou ik dat nu graag doen met een andere oudere pc (1,7 gH), op de videokaart die daar nu inzit zit zo gaan uitgang waar die kabel in moet (S/video -> http://akamaipix.crutchfield.com/graphics/infolib/homelib/hSVideoConnector.jpg)
Dus zou ik een nieuwe videokaart kopen, de beeldkwaliteit moet natuurlijk ook goed zijn, want ik heb al gemerkt dat de beeldkwaliteit een stuk beter was met zijn videokaart (8800 gt).
Ik zoek dus een nieuwe videokaart, die mijn voorwaarden ondersteunt, ik heb er niet veel meer dan 100 EUR voor over, minder mag natuurlijk ook altijd ;)

alvast bedankt,
grtz

Misschien nog een detail, het zijn vooral AVI en vob bestanden die ik wil afspelen, als dat er toe zou doen ...

Hoi,

Dan moet toch eerst aan die info komen omtrend die aansluiting anders gaat het niet lukken.

Modag

Ja, maar, hoe kan ik het te weten komen, staat dat ergens op ofzo ...

Oké, bedankt, mag de gegevens dan weer in deze topic posten als ik ze weet, het kan zijn dat dat pas morgen is ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan