Videokaart voor GTA IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, een GT630 is een snel antwoord: Nee, daarmee kan je absoluut niet GTA IV op max of medium draaien, misschien laag maar ook dat zal niet veel wezen...
Het is wel belangrijk welke resolutie je scherm heeft, is het full-hd (1920x1080) of iets lagers? (Of hogers...)

Daarbij komt ook je voeding, flinke videokaarten vragen flink wat stroom, dus het is handig (nodig) te weten hoeveel watt je voeding kan leveren.


BTW: Wat is er met je HD 6850 gebeurt? Die zou GTA IV ook aan kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Full HD 1920x1080 monitor en een 850watt voeding.
Kan het echt niet op hoog? Aangezien gta op m'n moederbord op medium draait bij 729mb
 
Tja, die 4GB op de GT630 klinkt heel grappig, maar daar heb je bij zo'n kaartje niks aan aangezien de videochip die erin zit daar gewoonweg niet mee overweg kan, afhankelijk van welke onboard gpu je exact hebt ligt de GT630 er redelijk gelijk op aan of net iets beter (enkele procenten).
Full-hd maakt het grafisch natuurlijk ook niet makkelijker voor de videokaart, een 850 watt voeding is gelukkig ruim voldoende (500 watt was ook prima :p)
Ik denk dat een ATI HD 7770 genoeg zou moeten zijn voor redelijke gameplay, van Nvidia weet ik niet echt zeker wat een goede tegenstander is van de 7770, misschien dat iemand anders op het forum daar wat over kan zeggen?
 
Ok.
Mijn budget is niet hoger dan €100,-
Het is weinig maar ik wil het beperkt houden.
Ik wil dan wel GTA IV op max kunnen spelen.
Welke raad jij aan die hem echt goed kan draaien?
Ik heb btw een asus m5a78l-m/usb3 moederbord.
 
Goedemorgen Mitchelhal

voor minder dan 100 euro krijg je geen goede videokaart die alles aan kan
voor 100 euro heb je geen GTA IV op MAX dus daar kan je al mee ophouden te zoeken.

investeer 20 euro meer en je hebt een GPU die flink beter is (de HD7770)
Ik heb momenteel een Intel Core i5 2300, icm een 550 watt voeding en een Sapphire HD7770 GHZ edition
en draait GTA IV bijna maxed out (AA staat alleen op 4x) en ik speel op 1 monitor Full HD

Sapphire Radeon HD7770 Ghz Edition, met deze kaart heb je echt een goede koop voor het geld

Bij de Radeon HD 7770 kaarten is de Sapphire Radeon HD 7770 GHz Edition OC 1 GB onze favoriet: de snelste en de stilste, terwijl de kaart maar een euro duurder is dan de goedkoopste 7770 in de test. Wie zelf de hoogst mogelijke overklokscores wil behalen kan een tientje meer investering in de Vapor-X variant, die lagere temperaturen en actieve geheugenkoeling biedt.

hwi-gold-award-nl.png


Sapphire Radeon HD 7770 GHz Edition OC 1GB

Bron: Hardware.info
 

Bijlagen

  • hwi-gold-award-nl.png
    hwi-gold-award-nl.png
    33,4 KB · Weergaven: 55
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan