Videokaart voor HP Compaq dc7100

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sagittarius

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Ik heb al meerdere slimme mensen gevraagt die veel weten van computers ik weet der ook wel genoeg over maar hier zit ik toch echt vast.
ik heb een HP Compaq dc7100 gekocht omdat het een veel betere pc was dan wat ik daarvoor had, die computer daarvoor was ontzettend traag zonder reden want ik had er genoeg hele goeie onderdelen in gezet, maar toch bleef hij langzaam dus heb ik nu deze.(HP Compaq dc7100) en ik heb wel een normale videokaart nodig want nu kan ik nauwelijks spelletjes spelen. games dus!. kan Iemand maar dan ook Iemand mij helpen en vertellen welke videokaart hierwel in past. want men oude videokaart zou kwa type der in moeten passen maar die was gewoon te groot voor de kast. dus kon dat niet door gaan.
alsvast bedankt als iemand mij kan helpen.

pci

Ik heb der Pci in zitten pci-e ken ik niet maar, ik wil graag weten wat ik nodig moet kopen of wat ik moet doen om de computer speelbaar te maken. daarom registreerde ik ook op deze forum omdat der hier zooveel members zijn, dan moet der toch wel 1 zijn die der wat over weet.
weet iemand welke videokaart vrij goed is met PCI-e slot dan?

Laatst bewerkt:
Welke van de PC's van de link heb je?
Wat is je budget?
Welke processor zit er in je systeem?
Hoeveel intern geheugen heb je?
Hoeveel Watt is je voeding?

Ik heb de middelste, 1 gig ram, pentium 4 3,0 ghz cpu
alles klopt ongeveer aan wat der op die microsoft site staat de middelste pc heb ik,
en mijn budget weet ik nog niet egt ik wil eerst weten wat men opties zijn namelijk.

Inderdaad PCI-express.

Niet hoog, maar laag, de afmetingen dus. anders past het misschien niet in je kast!

bedankt, nu weet ik iedergeval hoe ik het moet zoeken, maja der staan jammergenoeg geen afmetingenbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan