Videokaart voor Hp pav.

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerfreaker

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Hallo ik ben nieuw :),

ik heb een pc van mijn vader gekregen later wilde ik wat spelletjes spelen,
en de spelletje werkte niet wegens mijn video kaart ik probeerde het te onderzoeken en ging naar canyourunit het bleek dat ik helemaal geen video kaart had maar family chipset:evil:.
hoort het zo als je hp pavilion 6620 haalt dat er zo'n video kaart te hebben en ik wil een nieuwe video kaart aanschaffen, maar ik hoorde dat het niet in elke pc een videokaart past dus weten jullie een video kaart dat in mijn pc past en aub hoger dan 6500+ geforce nvidia

Laatst bewerkt door een moderator:
Mod edit

Welkom op Helpmij.nl

Ik heb je bericht ietwat aangepast.'Hp pav' zegt niets over je vraag.
Daarbij is "hey"ook geen aanhef om mee te beginnen.

Succes met je vraag.

Hoi...

Zou je eens willen kijken of dit de pc is?
Rechts op plaatje http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=bph05286&lc=en&dlc=en&cc=us&product=61663#N32

Zo ja dan kan al eens heel lastig verhaal worden.Ik vraag dit omdat van de 6620 diverse uitvoeringen zijn.Zo heb je nog de P toevoeging.En die zijn veel moderner.
Evt kan je pc wizard downloaden.Daarmee kunnen we ook meer achterhalen van de pc.
Ook kan je even kijken aan de hand van onderstaand plaatje of e je beschikt over een pci-ex16 slot of een agp of wellicht geen.(ik gok op geen)

400px-AGP_PCI_PCIE_PCIEx1_Bus.JPG

nee wat je hebt gestuurd is wel heel oude pc ik geef wat informatie:) :

cpu speed : 1.60 GHz dual core
ram : 1.5 gb
os : windows xp proffesional maar toen mijn vader had gekocht was het vista.
videokaart : Intel(R) 82945G Express Chipset
free disk space : 335 gb
cpu : Intel(R) CPU 2140 @ 1.60GHz

EDIT : sorry ik geef helemaal de foute informatie mijn pc de merk is hp pavilion a6110

Laatst bewerkt:
Er vanuitgaande dat je nu dus wel de juiste gegevens geeft.
Bij a6000serie beschik je dus over een pci-e slot en een voeding van 300w.
Gezien je processor lijkt mee een 4670 kaartje op zijn plaats.

Laatst bewerkt:
Frank is a6000 en a a6110 het zelfde?
want ik heb a6110 ik wil er mee bijvoorbeeld call of duty modern warfare spelen kan dat?:confused:

Nee de 60 serie en de 61 serie zijn niet dezelfde.Maar ook in dit geval beschik je over een pci-e slot.3de keer dat je wijzigt.
Mwf(2/4) moet kunnen met die processor(al is dat ook geen beste) maar je hebt idd een betere kaart nodig.

Edit: wil nog wel even aangeven dat dit niet echt een game systeem zal worden.Daarvoor is en blijft het te licht.

Laatst bewerkt:
ok dankje ik zal dan een nieuwe pc bouwen met mij neef hij zegt dat het totaal 1000 euro gaat kosten met nieuwste processors.:thumb:

Voor een beetje goed en kompleet systeem moet je wel denken aan min 750.;)

Succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan