Videokaart voor HP Pavilion Slimline Media Center s7720

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo , ik weet NIKS van computer af , maar ik heb ook een zon computer , want ik zou graag een nieuwe videokaart willen hebben die past zodat ik meer FPS en gladjes kan gamen zonder dat ik een dure game pc moet kopen , ik heb nu een troep videokaart er in (tijdelijk) . ik speel World of Warcraft en heb zo rond de 15 fps . ik zou dit graag willen upgraden . iemand enig idee over een videokaart die er in zou passen en wel redelijk goed is ( ik heb een buurman die vrij veel van computers weet en die zou hem er wel in zou willen zetten )

Greets Eray :thumb:
 
Hoi !

Je moet dus een z.g. low-profile kaartje hebben.

http://www.alternate.nl/html/produc...n=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=Toebehoren

Geschikt voor:

# GeForce 6200 TC PCI-E S/256MB
# GeForce 6200 TC PCI-E S/256MB
# GeForce 6500 PCI-E 128MB
# GeForce 6500 PCI-E 256MB
# GeForce 7300 GS PCI-E S/512MB
# GeForce 7300 LE PCI-E 128MB
# GeForce 7300 LE PCI-E 256MB
# GeForce 6600 PCI-E 256MB
# GeForce FX 5200 AGP 128MB
# GeForce 6200 AGP 256MB
# GeForce 6200 AGP 128MB

Greetz,

Harry.
 
Bedankt voor je reactie , maar ik heb nu me buurman naast me en die zegt als volgt : We hebben een AGP nodig die in een hp slim past nog enige suggesties want die je had gestuurd zijn vrij oud .

M.v.g Eray
 
Dag harry

me buurman is weer naar huis om verder thuis te gaan zoeken . maar zover ik heb begrepen zei die dat het een AGP slot is . mijn computer merk is iets anders : Pavilion s7630.nl staat er op. het is ook vrij frustrerend om hier een videokaart voor te vinden het is een kleine pc waar je verder niks kan "uitbouwen" naar mate hoe langer ik zoek hoe meer spijt ik krijg dat ik deze pc heb uitgekozen

Groet Eray :thumb:
 
Hoi !

Bouw 'm om naar een midi-kast, heb je meer mogelijkheden.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan