Videokaart voor lage voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frjeroen1908

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2010
Hallo,

Sinds 2 weken hebben we hier een nieuwe Fujitsu desktop staan, maar er zijn enkele problemen mee.

Bij het afspelen van 1080p films in zowel VLC als Windows Media Player komen er soms rode strepen in beeld. Ook wanneer ik een game wil starten op Steam, dan is hij wel actief in Windows maar de game komt niet in beeld. Ik heb verschillende dingen geprobeerd en opgezocht hoe het zou komen (helaas nog zonder resultaat). Ik kwam ergens tegen dat het kan komen omdat er alleen een Intel HD Graphics 4600 kaart inzit. Dat hij daarom games niet opstart en video's niet goed laat zien.

Helaas zit er in deze PC maar 280W voeding en op de NVIDIA website staat bij elke videokaart dat er minstens 300W vereist is. Weten iemand toevallig een videokaart die werkt op een 280W voeding? Ik hoop dat daarmee de problemen zijn opgelost.

Dit is de PC:

Fujitsu Esprimo P520 E85+

vrije poorten:

Slots 1 x PCI-Express 3.0 x16
2 x PCI-Express x1
1 x PCI-Express 2.0 x4 (mech. x16)

Ik hoor graag of jullie iets weten.

Alvast bedankt.

Welke processor zit er in de computer en hoeveel Ampère levert de voeding op de 12V rail(s)? (Laatste staat op de sticker op de voeding.)

Nee, deze voeding gaat letterlijk niks trekken. 280 watt met 85% efficiency: 280x0,85= 238 watt op vol vermogen. Dat is heel weinig. Zo weinig dat ik betwijfel of hij de computer op dit moment wel aan kan.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen:

Voeding, frequentie ingang 50/60 Hz
Netvoeding 280 W
Voeding, voltage ingang 100 - 240 V

@alain888

Ik wil Football manager 2014 spelen, volgens mij is dat geen 1080p game. Daarom is het raar dat hij geen eens opstart.

Nee daar kan ik niks mee. Je moet je computer openmaken en op de zijkant van de voeding kijken. Daar zit een sticker en daar staat een aantal keer [cijfer]A. Wat we moeten weten is het cijfer dat er onder de 12V staat.

Het zou ook zo kunnen zijn dat de goede drivers voor de videokaart niet zijn geïnstalleerd, of dat directx niet goed is geïnstalleerd.

Ik had vorige week een 550w antec classic voeding gekocht, maar die paste er niet in. Mocht het waar zijn wat je zegt is het dan verstandig om een nieuwe voeding er in te zetten( die wel past)?

Tevens lijkt het me sterk dag de pc het nu niet aankan, aangezien fujitsu anders een foute configuratie heeft gemaakt.

2 berichten verwijderd, voor offtopic meningsverschillen is dit forum niet voor bedoeld.

Als je wilt dat we je kunnen helpen hebben we toch het volgende nog nodig: Je moet je computer openmaken en op de zijkant van de voeding kijken. Daar zit een sticker en daar staat een aantal keer [cijfer]A. Wat we moeten weten is het cijfer dat er onder de 12V staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan