videokaart voor laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JesseJames04

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2007
heb nu een videokaart die te licht is voor de huidige spellen

laptop: intel pentium 4 1,70 Ghz, 752 MB
(indien meer gegevens vereist hoor ik dat graag)

a) wat is gangbaar voor de huidige spellen
b) wat is haalbaar voor m'n laptop
c) wat sluit het meeste aan bij een budget van 100 euri's

Math

je kan niet zo makelijk een nieuwe videokaart in een laptop zetten.
er zijn wel externe videokaarten maar ik denk niet dat dat op jou laptop past:confused:

Een nieuwe videokaart in je laptop gaat niet zo makkelijk, zoals jwamd zei. Meestal moet je het doen met de onboard videokaart die er standaard in zit, of je moet een (dure) laptop kopen waar een videokaart al in zit. Er zijn inderdaad externe videokaart oplossingen, maar de prijs van die dingen is niet mis...

Ik vroeg dat namelijk omdat de videokaart van m'n laptop de geest heeft gegeven.
Zou dit de oplossong kunnen zijn?
Iemand ervaring mee?

Ik had het inderdaad over dat Asus XG station (zie 1e link mrmusic), wist er zelf over via Tweakers en Hardware.info meldde dat hij "toch nog" kwam. Ze waren blijkbaar eerst van plan hem niet uit te geven.

Van dat tweede apparaat (zie 2e link mrmusic) had ik tot nu toe nog nooit gehoord. :rolleyes:

Ervaring heb ik er niet mee, maar het lijkt mij een hele mooie oplossing :)

Laatst bewerkt:
bedankt voor al het advies

ik heb in hoofdlijnen 2 opties
1. nieuwe laptop met zwaardere grafische kaart
2. externe grafische kaart (of een apparaat dat dat mogelijk maakt)

kan (nog) geen prijzen vinden van de externe grafische kaarten, dit zal waarschijnlijk komen omdat ze nog maar mondjesmaat worden aangeboden

math

bedankt voor al het advies

ik heb in hoofdlijnen 2 opties
1. nieuwe laptop met zwaardere grafische kaart
2. externe grafische kaart (of een apparaat dat dat mogelijk maakt)

kan (nog) geen prijzen vinden van de externe grafische kaarten, dit zal waarschijnlijk komen omdat ze nog maar mondjesmaat worden aangeboden

math

Klopt! :)

Over die prijzen: er worden soms prijzen genoemd van $600 voor dat Asus XG station, maar dan zou er al een videokaart inzitten (een Asus EN7900GS, volgens sommigen). Maar, volgensmij is dit allebei nog niet echt officieel bevestigd door Asus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan