ROYONIX
Banned
- Lid geworden
- 14 apr 2011
Ik dacht zelf rond zoeken ( heb ook gedaan ! ) voor mijn game systeem een videokaart en heb toch gevonden DEZE !
,
maar mijn privé monteur heeft me bijna achter mijn oren gegeven toen hij zag wat ik gevonden heb en zei nee jouw systeem verdient veel betere kaart en bla. bla. dus nu durf ik niet echt verder te zoeken heb ik liever van deskundige' n hier op helpmij.nl goede tip over plz ??
Min systeem ( in het kort ! ) is dus zo :
Paradigit Extreme X944
W7 Ultimate 64bit
Intel Core i7 i-920 4X2,66GHZ 8M, BOX
4,80GT/s QuickPath Interconnect
MSI X58 Pro-E DDR3-1333 PCI-E ATX->
->LGA1366/ LAN/ S-ATA// USB2.0
6GB A-Data DDR3 Triple Channel G(3X2GB)
High Performance geheugen CL8/Heatsink
CoolerMaster 600W Sillent pro
Modulair/80+/SLI Retail
Quad Core dus
enz..enz..enz..
Net zoals jullie misschien sommigen weten ik ben extreem veel bezig met video-bewerkingen dan geavanceerden flash/gif/foto ( alle extensies ! ) bewerkingen, vaak ook tegelijk en plus ook ben dol op games ( ik wil laatste nieuwe games kunnen ook spelen ) en mijn eisen bij video kaart zijn ook ongv. zo : eigenschappen welke wil ik onherroepelijk hebben, Maximale temperatuur ongv (in bedrijf) 90°C of meer,PhysX sowieso,Volledige HD,TV hoef niet,Open GL ondersteuning,CUDA,HDCP, met eigen geheugen ook, DVI/HDMI porten, SLI 2-way ofzo enz..
En binnen budget van en T/M 200 € leverbaar en bestelbaar
weten jullie dus ergens zoiets ??

P.S. Is het beter met actieve of passieve koeling ?

Min systeem ( in het kort ! ) is dus zo :
Paradigit Extreme X944
W7 Ultimate 64bit
Intel Core i7 i-920 4X2,66GHZ 8M, BOX
4,80GT/s QuickPath Interconnect
MSI X58 Pro-E DDR3-1333 PCI-E ATX->
->LGA1366/ LAN/ S-ATA// USB2.0
6GB A-Data DDR3 Triple Channel G(3X2GB)
High Performance geheugen CL8/Heatsink
CoolerMaster 600W Sillent pro
Modulair/80+/SLI Retail
Quad Core dus
enz..enz..enz..
Net zoals jullie misschien sommigen weten ik ben extreem veel bezig met video-bewerkingen dan geavanceerden flash/gif/foto ( alle extensies ! ) bewerkingen, vaak ook tegelijk en plus ook ben dol op games ( ik wil laatste nieuwe games kunnen ook spelen ) en mijn eisen bij video kaart zijn ook ongv. zo : eigenschappen welke wil ik onherroepelijk hebben, Maximale temperatuur ongv (in bedrijf) 90°C of meer,PhysX sowieso,Volledige HD,TV hoef niet,Open GL ondersteuning,CUDA,HDCP, met eigen geheugen ook, DVI/HDMI porten, SLI 2-way ofzo enz..
En binnen budget van en T/M 200 € leverbaar en bestelbaar

P.S. Is het beter met actieve of passieve koeling ?
Laatst bewerkt: