Videokaart voor PB Imedia D5001

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ebel

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Berichten
12
Hallo ik heb een vraagje:eek:

Ik heb 3 mnd geleden een PB Imedia D5001 gekocht bij de Dixons.
Op zich een fijne computer als je een beetje op het net surft e.d. maar als je een knappe game wilt spelen heb je een probleem.......het systeem maakt gebruik van een on-board videokaart ( Nvidia Geforce 7050/nvidia 610i ), en recente games kan je bijna niet spelen!
Op het moederboard zit een extra PCIe 16x-slot, waar een andere videokaart in kan:D
De voeding van het systeem is denk ik beperkt ( 250 W of lager )?:eek:
Nu is mijn vraag wat een redelijke videokaart is ( budget 50-100 ) die dit systeem aankan?

Specificaties>

<<< Systeemoverzicht >>>
> Moederbord : Packard Bell BV MCP73VT-PM
> Chipset : nVidia GeForce 7050
> Processor : Intel Pentium E2220 @ 2400 MHz
> Fysiek Geheugen : 3072 MB
> Videokaart : NVIDIA GeForce 7050 / NVIDIA nForce 610i
> Harde Schijf : WDC (320 GB)
> DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVDRAM GH40F SCSI CdRom Device
> Monitor Type : Viseo 223Ws - 21 inches
> Netwerkkaart : RTL8101 PCIe Fast Ethernet Adapter
> Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home Editie 6.00.6002 Service Pack 2
> DirectX : Versie 10.00
> Windows Performance Index : 3.0

Zelf dacht ik aan een Nvidia 9600GT of 9800GT, of een ATI 4770 of 4850.......
Maar gezien de beperkte voeding ( 250 W ???) krijg ik denk ik deze kaarten niet aan de praat?
Na heel wat topics te hebben doorgenomen kom ik uit op de ATI 4670, deze kaart heeft een laag stroomverbruik ( tot 55W ), maar wel een actieve koeler en ddr3.http://azerty.nl/8-970-92273/asus-eah4670-di-grafische-ad.html
Kan ik met deze kaart recente spellen spelen ( Ghost Recon2 AW - MOHPA - MOHA - BIAHH ):eek:
Ik weet overigens niet precies hoeveel Output (W) mijn systeem geeft, en wil hem niet helemaal ontleden:p misschien weet iemand met hetzelfde systeem wel meer.
Wil morgen een nieuwe kaart halen, dus reacties en alternatieven zijn zeer welkom!:)
Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan