Videokaart voor PCI-express 1.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lubbert

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
Beste Helpmijers,

Ik ben aan het zoeken naar een nieuwe videokaart met minimaal pixel shader versie 3.0.

Configuratie PC:
Pentium 4, 3 GHz
1024 Mb geheugen
Voeding 305 watt
PCI-Express slot, moet 1.0 zijn want PC is ca. 4 jaar oud.

Ik zie veel kaarten geschikt voor PCI-Express 2.0 en ik weet dat deze ook wel in een 1.0 slot kunnen maar wat is nu beter: een videokaart geschikt voor PCI-E 1.0 (als die tenminste nog te krijgen is) of toch een PCI-E 2.0 kaart?

Kunnen jullie een videokaart aanraden?
Hier moet Call of duty, modern warfare 2 op gespeeld kunnen worden, prijsrange tot 50 euro.

alvast bedankt voor antwoord,

Lubbert

Hoi,

Volgens mij op mijn linken zijn ze even duur. en ja er zijn er een paar die en tientje goedkoper zijn maar die zijn 512 maar de 1024 zijn even duur al is de 4730 dan is die ook maar 512 wat is wijsheid?

Laatst bewerkt:
1GB heb je alleen echt nodig bij het spelen van spellen op een groot beeldscherm met een hoge resolutie :thumb:

hoi,

En dat weten we nu net niet welk monitor hij heeft maar we wachten de ts even af.
En aan de ts zou ik ook nog willen adviseren je geheugen wat uit te breiden als het je tenminste waard is

Laatst bewerkt:
Hallo, bedankt voor de reacties.

Nee, een flitsend beeldscherm is niet aanwezig, 512 Mb zal wel voldoende zijn.

De 4670 lijkt mij wel interessant maar als ik de specificaties lees van de fabrikant dan adviseert men een voeding van 400 watt.
Mijn systeem heeft 305 watt.
Krijg ik daar problemen mee?
Er zijn niet veel stroomverbruikers in mijn PC, het geluid is onboard.

Lubbert

Laatst bewerkt:
Kan in ieder geval allebei betreft schermsoort.
Ze hebben allebei een VGA aansluiting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan