videokaart voor Second Life

Status
Niet open voor verdere reacties.

jarnireyes

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Hallo,

als ik SL wil spelen met mijn laptop valt na een tijdje altijd het beeld weg. Komt dit door mijn videokaart? Hoe weet ik welke kaart ik heb?
Ik heb al een beetje rondgekeken op het internet en misschien dat een update van de drivers helpt. Maar ik weet niet hoe dat moet :(

Kan iemand mij hiermee helpen?

Een paar vraagjes, want zo weten we niets...

Wat is SL?
Welk merk en type laptop heb je?

Dat helpt ook niet erg, er zijn heeeeel veeeeel verschillende Medion laptops.

Welk typenummer heeft die Medion??

processor genuine intel(R) CPU T2300 @ 1.66 GHz

Hallo mrmusic,

bedoel je dit met type?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook goed om te weten, maar...

het gaat om het TYPENUMMER van de medion laptop, dus MD of LT en dan een getal

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de afkorting SL in je titel maar even aangepast.

Ik vind bij configuratiescherm>systeem bij model enkel: professional notebook en bij type: 32 bits besturingssysteem?

Het typenummer staat aan de buitenkant van je laptop zelf, onderop waarschijnlijk op een sticker o.i.d.

Daar staat het typenummer op zoals eerder gezged en waarschijnlijk ook een serienummer, dat kun je eventueel ook geven.

Dat bedoelde ik inderdaad:thumb:
Maar nu: ik lees op diverse forums en sites dat die laptop inderdaag niet geschikt is om #d spellen op te spelen, met name omdat Vista zelf al heel veel geheugen gebruikt er er niet genoeg overblijft voor de grafische chip om nog spellen te kunnen draaien...

ah, toen ik mijn labtop pas kreeg (zo'n twee maanden geleden), ging second life helemaal niet. Nu heb ik gisteren nog eens geprobeerd (met de laatste versie van second life) en toen ging het opeens wel. Daarom dacht ik dat het misschien te maken had met de drivers van mijn videokaart.

Dus als voor dezelfde laptop met xp zou werken, kon ik Second life wel spelen?

Tja, niets aan te doen. Bedankt voor dit na te kijken. En ik weet nu toch al welk type van Medion ik heb :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan