videokaart voor spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

murderboy

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
ik ben een gta fan en wil gta4 kunnen kopen, alleen ik heb slechts 64 mb videokaart dus moet ik een nieuwe

ik heb een pc gevonden met ATI radeon X1100 is dit een goede kaart? voor een spel met super graphics als gta4?

en de pc heeft 160gb harddisk en 1024 mb RAM is dat goed of niet?

anders moet ik er effe 1gig ram bij hebben en welke prijs heeft dat?

en meer harddisk (tot dat het een goed aantal is voor een harddisk)
hoeveel zal dat kosten?

alvast bedankt en graag goede antwoorden

ik wil je niet teleur stellen maar
de radeon 1100 is een extreme ultra lowend kaart.
ik weet niet wat gta4 is maar ik denk dat het dx10 is
indat geval lijkt mee een 8600gts wel op zijn plaats.
of als het nog dx9 (lijkt mij onwaarschijnlijk aangezien de plaatjes en filmjes)
dan is een 1950pro ook geen slechte keuze of een 7950gt of gtx.

maar eerst moet ik eigenlijk de systeemeisen van gta4 weten om het goed te weten.

Hallo,

Ik wil je ook niet teleurstellen (ik denk dat ik het wel doe, was voor mij ook een GROTE klap toen ik het hoorde) maar, GTA 4 komt alleen uit voor de Xbox360 en de Playstation 3.:)

Sorry.:confused:

GooGooJansen:(

Hallo,

Ik wil je ook niet teleurstellen (ik denk dat ik het wel doe, was voor mij ook een GROTE klap toen ik het hoorde) maar, GTA 4 komt alleen uit voor de Xbox360 en de Playstation 3.:)

Sorry.:confused:

GooGooJansen:(

Wat we ook dachten van GTA San Andreas, en een paar maanden later kwam SA ook uit voor de PC.

Ik denk dus wel dat het uiteindelijk wel voor de Pc uitkomt.

zo niet, dan zou ik dit ook heel erg jammer vinden.

@murderboy, ik zou richting de 8800 GTS gaan, 8600 is niet goed genoeg voor DX10 spellen.
Verder zou ik nog 1 GB er bij doen, dan loopt alles een stuk vloeiender.

Laatst bewerkt:
Je vraagt iets over een spel wat nog lang niet uit is en weinig bekent van is. Hier kan niemand nog een antwoord opgeven.

Wacht nu eerst maar totdat er meer info vrijgegeven wordt over eventuele systeemeisen van dit spel.

ik weet dat het niet zeker is dat het(nog) niet uitkomt op pc, maar die zal komen hoor, want xbox en ps3 heeft bijna niemand,

het probleem is dat ik niets snap van videokaarten, kan iemand uitleggen wat beter is bij elk soort videokaart vb:

geforce 4 is slechte dan geforce 6 en ga zo door maar van ati radeon enzo weet ik dat niet dus:

weet iemand de volgorde van goedheid van die andere vb:

ati radeon 1100 is slechter dan een 2000 of dat de volgorde juist naar beneden gaat:

1100 is beter als 2000 op die manier

Hallo,

Ik dacht ik zal het gelijk maar zeggen.

GTA 4 die wordt "gebrand" op een blueray disk die disk is 30 GB wou je het op je computer willen instaleren heb je een aparte hardeschijf er voor nodig ;) dus ik denk niet echt dat ze het voor de computer zullen maken maar ik kan me vergissen ik weet ook niet alles :p maar als die er op komt zullen de computers aardig wat opgetuned moeten worden :p

Een xbox 360 heeft toch geen blu-ray speler, en het spel komt wel uit voor de 360:p en dat het voor de PS3 uitkomt die blu-ray gebruikt, wil toch niet zeggen dat ze het ook op blu-ray gaan uitbrengen voor de pc (ALS ze het uitbrengen)

Laatst bewerkt:
voor de Xbox360 komt nog wel wat maar je hebt voor de pc dan volgensmij weer een een blueray lezer nodig ?? verbeter me als ik het fout heb

zoals ik al zei ik weet ook niet alles :p

ze zullen het spel ook niett kleiner maken want dat zou zonde zijn dus ze moeten wel een blueray disk gebruiken

Laatst bewerkt:
is 1 van deze videokaarten goed genoeg voor een spel met zulke goede graphics als gta4?

-geforce 6150
-geforce GE 7500
-ati radeon X 1650
-ati radeon X 1700

zou de reactie van muurhond maar weer eens goed lezen:confused:

en je eigen gestarte topic

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=303019

zoals ik al had gezegd: ik weet dat, maar als je beelden bekijkt kun je toch wat in schatten, en dan nog kun je wel zeggen wat een goede kaart is

als ik naar mijn oude topic kijkt zie ik ati radeon X 1650 als goed staan, dus is dat zo?

en kijk nog effe allemaal naar het lijstje hierboven, of daar een goede kaart tussen zit

zoals ik al had gezegd: ik weet dat, maar als je beelden bekijkt kun je toch wat in schatten, en dan nog kun je wel zeggen wat een goede kaart is

als ik naar mijn oude topic kijkt zie ik ati radeon X 1650 als goed staan, dus is dat zo?

en kijk nog effe allemaal naar het lijstje hierboven, of daar een goede kaart tussen zit

je vraagt een goede kaart voor gta4

dat is nog niet te beantwoorden
vandaar

en nu moet ik voor de 3e keer zeggen, dat je wel kunt schatten hoe goed een kaart moet zijn als je de beelden bekijkt, en wat een goede kaart is.

dus ga een andere topic verpesten en laat mensen die normaal kunnen reageren, hier gaan reageren

en nu moet ik voor de 3e keer zeggen, dat je wel kunt schatten hoe goed een kaart moet zijn als je de beelden bekijkt, en wat een goede kaart is.

dus ga een andere topic verpesten en laat mensen die normaal kunnen reageren, hier gaan reageren
DOE JIJ EENS FF NORMAAL!!!
dit pik ik niet van je hoor!!!!!!

ik ben hier als verenigingslid niet om topic-jes te pesten

wij doen allemaal ons best hier en ik geef je een normaal antwoord op je vraag

ook aan uiterlijk van een screenschot kun je niet bepalen welke kaart je nodig hebt!!

maar om antwoord op die vier kaarten te geven
nee
nee
nee/ja
nee

maar ff een vergelijking met je vraag:

ik laat je een foto zien van een auto
welke motor heb ik nodig?

kun je niet beantwoorden want je weet niet of ie licht is en met een 1.0 motor vooruit komt
of is ie zwaar bepantserd en krijg je hem daarmee niet van zijn plek

Laatst bewerkt:
het is wat je een vergelijking noemt, ik vraag wat is een goede kaart die een spel met hoge graphics aan kan en noem voorbeelden dus dat moet te doen zijn

en die vraag van jouw is niets duidelijk,

en misschien probeer je me topic niet te verknallen, maar daar lijkt het wel op

je kunt toch wel gewoon antwoorden wat een goede kaart is??

en niet weer een vraag we weten er niets van dus kan het niet, die vraag is al eerder geweest en beantwoord

maar je zei over 1 nee/ja dus dat is niet echt een goede kaart?

ik vraag alleen om wat goede kaarten meer niet, daar kun je toch wel direct antwoord op geven en niet wat er om heen praten
Deze vraag had je ook al in dat andere topic gesteld, dus gaat deze dicht. Meer dan één vraag stellen over hetzelfde probleem is niet toegestaan (crossposten).
Het antwoord is bovendien al gegeven, gewoon een kwestie van (goed) lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan