Videokaart vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
absoluut!!!

en ik denk(weet wel zeker) ook dat ie in vista hoog scoort.
 
in vista zal dat ding wel zeker hoger dan een 4,5 krijgen
 
Progje op XP doet niet aan scores, vertelt alleen of de PC geschikt is :).
 
Progje op XP doet niet aan scores, vertelt alleen of de PC geschikt is :).

ja ben ik ook achter.Wist ik ook niet hoor .dacht kijk of geschikt is en wellicht een score.

mijn systeem is in ieder geval geschikt!
 
Ik weet het nu zeker, ik ga hem halen.
Ik denk dat hij de mooiere games wel aan kan, aangezien ik nog een beeldscherm heb met een max van 1024 bij 768 en ik altijd speel met een resolutie van 800 bij 600 voor optimale prestaties.
 
Ik weet het nu zeker, ik ga hem halen.
Ik denk dat hij de mooiere games wel aan kan, aangezien ik nog een beeldscherm heb met een max van 1024 bij 768 en ik altijd speel met een resolutie van 800 bij 600 voor optimale prestaties.

gaat je zeker lukken met die kaart.

succes:thumb:
 
Ow, wacht! Nog een (zeker niet onbelangrijke) vraag.
Misschien een beetje een domme maar: Heeft deze videokaart wel een VGA ding, zodat ik mijn beeldscherm erop kan aansluiten?
 
Laatst bewerkt:
Ik kom er net achter dat mijn processor Hyper-Threading technologie bevat, zal dit de bottleneck verkleinen als ik het inschakel?
 
Zal dat dan echt zo'n groot verschil maken, en word de bottleneck dan kleiner?
 
Ik krijg het idee dat jij niet helemaal begrijpt wat bedoelt wordt met 'bottleneck'.

Bottleneck = flessenhals. Het principe dat er een grote fles achter zit met vloeistof (kracht in de PC) maar dat het allemaal door de smalle hals heen moet.
In de praktijk wil dat dus zeggen dat als jij een supersnelle videokaart hebt, snelle harddisk, veel RAM maar een waardeloze processor dat de processor het instrument is wat er voor zorgt dat je toch een slechte totaalervaring krijgt.

Jouw processor is een verouderd model maar zeker niet prehistorisch. Daarbij komt de 4,5 zeker ten goede aangezien single core processors het puur van de snelheid moeten hebben.
HyperThreading is een technologie om taken te verdelen en werkt dus positief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan