videokaart weg na vervanging HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

gatlinggun

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2010
Ik heb gisteren mijn HD, dvd-speler vervangen en 1Gb intern geheugen bijgeplaatst. Nu heb ik mijn xp op nieuw geïnstalleerd en wat dingen op internet nagezocht (op helpmij.nl) en ik vond het beeld een beetje golven tijdens scrollen. Ik dacht dus meteen aan de drivers maar ik zie nu tot mijn verbazing dat er geen videokaart (meer) is, terwijl ik heel goed beeld op de monitor heb. Alleen de monitor kabel is los geweest opdat ik de pc kon verplaatsen voor de upgrade. Ik had van te voren een overzicht gemaakt van apparaatbeheer en op het oude overzicht is een asus-ah3450 vermeld onder beeldscherm adapters. Dit word nu dus niet aangegeven. Ik heb inmiddels heel voorzichtig de kaart losgemaakt , pc gestart onder luid protest, en de kaart opnieuw geplaatst maar na opstart geen resultaat. Ik heb ook al CC-register cleaner erover gehaald zonder resultaat. Hoe kan dit en vooral hoe is dit op te lossen ?

Bedank Harry, ik verwachte in elk geval een vermelding van de kaart in apparaatbeheer. Weer wat geleerd. Op het gevaar af dat je hetzelfde bedoelde heb ik de drivers van de ASUS-site gehaald. Dit gaf nog wat probleempjes ivm "te lang pad-naam" maar nadat alles naar C was gezet is alles geïnstalleerd en zie ik de kaart weer in apparaatbeheer, enne geen golven meer.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan