videokaart werkt ineens niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0516

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Ik heb onlangs een nieuwe computer gekocht en gebruikte dus mijn oude niet meer. Paar dagen geleden heb ik terug mijn oude pc aangesloten om te kijken wat er nog allemaal op stond. Mijn oude pc werkte nog perfect maar ineens viel mijn beeld weg maar mijn computer bleef nog draaien. Ik heb het daarna de pc handmatig met de aan/uit knop moeten uitzetten. Ik vraag me nu af of mijn videokaart van mijn oude pc (nx7600GS) kapot is of dat er misschien iets anders kan aan scheelt.

als je videokaart goed is aangesloten, dan is die waarschijnlijk kapot . misschien kan het helpen de video kaart eruit te halen, aansluiting schoon blazen en je videokaart weer aan te sluiten, anders kan je altijd werken via de onboard kaart.
heb een paar dagen geleden ook men videokaart kapot gehad, mijne is stuk gegaan door oververhitting nou werk ik met de onboard kaart, geen probleem als je geen (zware) spellen speelt

Ik heb vandaag een andere videokaart in mijn oude computer gestoken en ik krijg nog steeds niets op mijn scherm. De waaiers van zowel de pc zelf als mijn moederbord werken dus ik weet nog steeds niet wat er aan deze computer scheelt. Ik denk misschien dat het aan de ingang van de videokaart ligt maar is dit wel mogelijk dat dit ineens stuk gaat ? de computer zelf is max. 3 jaar oud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan