Videokaart werkt niet meer . :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danielltje

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2013
Hoi,

Ik heb vanavond windows 7 opnieuw geiinstalleerd en nu werkt mijn videokaart niet meer ?
Wie zou mij kunnen helpen ,,??

Alvast bedanktt.

Houje,

Laatst bewerkt door een moderator:
dat hier geen helderzienden zijn ;)

Download de drivers van je videokaart eens en installeer deze. Download overigens ook de drivers van je moederbord e.d. ook maar.

Ik heb zon cd drivers en die heb ik geinstalleerd mr hij doet t nogsteeds niet

Probeer de allernieuwste driver updates eens te installeren. Doe dit van de officiële site, niet van iets als softsonic omdat je dan niet altijd de nieuwste hebt

P.S. maar zoals K1pje en Lange Pier al zeiden: tenzij je gedetailleerde informatie kunt geven kunnen wij ook geen gedetailleerde informatie geven

Jo vino anders app je me even ; ===== dan kan ik je wat meer inf geven vindt ik wat makkelijker

@Danielltje,

Welkom op Helpmij.nl

Hulp wordt via Helpmij site gegeven zo heeft een ander ook nog wat aan de info daarom even je telefoonnummer verwijderd

Laatst bewerkt:
Hoi,

Maar geef je hardware moederbord videokaart eens op of als het een merk pc is merken type.

Ik heb een intel game pc, msi

en moederbord model; H77MA-G43 (MS-7756)

Bij videokaart staat: Standaard-VGA grafische adapter.

Is dit genoeg info anders zeg even wat je nog meer moet weten.

Hoi,

Download en installeer deze eens melde even wat deze laat zien gezien de videokaart

Hoi,
Loopt niet echt lekker, snap niet waar je ati kaart blijft bij speccy want op je moederbord zit een intel onboard kaart. of heb je er een losse kaart in zitten maak anders even foto binnenkant kast.

Hoi,

oke je hebt dus een losse kaart zie er een sticker op zitten wat staat daar op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan