VideoKaart ~ Windows xp (nooit eerder gehad..)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jur13n

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2010
Hey allemaal,
ik heb een probleem wat ik NOOIT eerder heb gehad.

ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd.
dus ik haal zoals gewoonlijk als ik mijn pc opnieuw installeer mijn videokaart eruit, want windows xp setup herkent hem niet (anders blijft hij hangen op 31 minuten)
dus ik ga even over naar de video kaar van de moederbord
..
dan als hij helemaal klaar is
pc uit.
nieuwe video kaart erin.
en normaal start hij gwn even driver installeren en klaar..

maar nu als ik hem erin stop krijg ik een zwart scherm met de muis erop die gewoon beweegbaar is...
ik heb dit nooit eerder gehad en ik doe gwn wat ik altijd doe...

F8 werkt wel maar geen van de opties werkt ertegen (veilige modus niet (alle 3 niet ) vga modus niet en last "know good configuration" ook niet)

ik heb hem al nog een keer opnieuw geintsalleerd maar werkt nog niet :S

Mijn videokaart type is: Ati Radeon HD 4650 (van amd/XFX)

ik zit nu op het moment dat ik dit typ gewoon op de videokaart van het moederbord.

Iemand die mij kan helpen?

groet,
Jur13n (jurien hamaker)

ps. ik ben wel goed met computers ;)
dus je kan zeggen wat je wil ;P

Wat als je de videokaart er eerst uit laat (huidige situatie) en dan de driver installeert?

Daarna de pc uitschakelen, videokaart inpluggen/aansluiten, en dan opstarten?

Laatst bewerkt:
Wat als je de videokaart er eerst uit laat (huidige situatie) en dan de driver installeert?

Daarna de pc uitschakelen, videokaart inpluggen/aansluiten, en dan opstarten?

de driver scant dan naar "aangesloten ati hardware"
en als ik hem niet aansluit zegt hij dat hij alleen de ati catalyst manager ofz iets installeert en niet de driver...

Sorry hoor maar ik heb nog nooit m'n graka hoeven los te koppelen om Windows te herinstalleren,heb je je al eens afgevraagd of je videokaart niet stuk kan zijn? Waarom heb je willen herinstalleren? Omdat je wellicht problemen had met je videokaart?

Sorry hoor maar ik heb nog nooit m'n graka hoeven los te koppelen om Windows te herinstalleren,heb je je al eens afgevraagd of je videokaart niet stuk kan zijn? Waarom heb je willen herinstalleren? Omdat je wellicht problemen had met je videokaart?

nee ik herinstalleer mijn pc gewoon om de zoveel tijd als ik het gevoel krijg dat er bepaalde dingen niet goed zijn..
en ik heb nu windows 7 geprobeert te installeren en dat gaat wel goed.
nu is de windows xp setup bezig met gewoon de ati radeon hd 4650 kaar en het gat tot nu toe soepel hij is al voor bij de 31 minuten en dat is al heel wat :S heb dat nog nooit mee gemaakt ;S

hoop dat het goed komt >.<

kwartier later----------------------------------------

ik heb nu windows xp erop..
maar als ik de videokaart erin doe, word de pc gewoon extreem sloom!
dus kan dan ook geen driver installeren ;S

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan