videokaart zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik heb aida32 geinstalleerd om mijn videokaart te zoeken. Maar naar wat moet ik precies zoeken ? Waar vind ik deze ? Ik zou de laatste drivers willen installeren.

Dat ligt er ook aan of je een "losse" videokaart hebt, of 1 die in het moederboard zit gebakken.

Als hij in het moederboard zit gebakken moet je het type moederboard weten.
Zo niet, dan bij "scherm" pci/AGP video.

De videokaart is een ATI Mobility Radeon 9000 maar ik heb al gezocht bij google maar vind de laatste driver niet. Veel pagina's zijn niet meer te vinden.

Dan is het dus een laptop, dan zal je bij de fabrikant van de laptop moeten zoeken, geef anders eens het merk en type.

Welke Amilo?? De L/EL, Pro, A, D of M en achter die letters hoort ook nog een getal te staan.

Het serienummer is D 6820 maar ik vind die nergens terug op de site of kijk ik niet goed ?

De gewenste driver is gevonden doch er verschijnt een foutmelding dat de driver niet compatibel is met de beeldschermadaptors. Ik heb dan maar naar de helpdesk gebeld van Siemens en daar was dit probleem gekend bij die laptops en ze hebben me beloofd van de juiste driver (dus nog een andere) op te sturen.
Ik leef dus op hoop van een goeie afloop.

:confused: Dat is dan niet echt handig van ze. Als ze de goede driver toch hebben zou het niet al te veel moeite voor ze moeten zijn op deze ook op de website te plaatsen.

Nou, we gaan er van uit dat ze nu de goede opsturen en dat je fatsoenlijk beeld krijgt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan