Videokaart zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eniotna44

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
Hallo,
Ik wou de Sapphire Radeon HD 7970 OC Boost - 3GB - PCI-E kopen bij Komplett, alleen nu is die
uitverkocht. Weet iemand een goeie site die een processor verkoopt die gelijk is aan deze of beter onder de 380 euro.

Mvg A. Tielbeke

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Het gaat over een videokaart en je schrijft een processor en je zet hem in de sectie processor ;)daarom even titel aangepast en in de juiste sectie gezet

Laatst bewerkt:
Hoi,

Die link die je geeft is gewoon hetzelfde als alle andere, zelfde gpu, zelfde geheugen, het is alleen van een andere subvendor (zoals Sappihre, Asus ) en vaak een andere koeling er op.
Dus er zit niet echt kwaliteitsverschil in. Sappihre staat wel bekend om de stille koeling.
XfX heb ik niet zoveel ervaring mee eerlijk gezegd, maar is ook wel een bekend merk.

Ik heb wel eens gehoord dat de sapphire wat stiller is, of dit ook echt zo is weet ik niet,

echter maak ik mij niet druk om het geluid van de fans, ik heb toch het game geluid hard aan staan, en als ik niet aan het gamen ben heb ik altijd wel muziek aan :)

Ik heb wel eens gehoord dat de sapphire wat stiller is, of dit ook echt zo is weet ik niet,

echter maak ik mij niet druk om het geluid van de fans, ik heb toch het game geluid hard aan staan, en als ik niet aan het gamen ben heb ik altijd wel muziek aan :)

Vraagje (totaal ander onderwerp) Bent u de beheerder dan deze site? Dus de baas? Gewoon een vraagje. En word het niet warmer ofzo?

Nee ik ben niet de eigenaar, ik ben 1 van de beheerders, dus doe het programmeer werk met enkele andere beheerders
kijk hier maar eens voor wat informatie over de vereniging: http://vereniging.helpmij.nl/
zo zie je bij 'contacteer ons' een beetje welke groepen mensen er achter de functies zitten, en welke functies er zoal binnen de vereniging zitten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan