videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter wvg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wvg

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2004
hallo allemaal ik heb echt geen verstand van pc dus aub probeer het behrijpelijk te houden ik heb volgende probleem ik speel vaak kaarten op de pc via spelpunt en heb daarbij ook altijd de mediaplayer aan staan nu is er pas een update geweest van spelpunt en sinds die tijd kan ik niet meer normaal kaarten ze komen heel laat en ze haperen veel nu heb ik al wel gehoord dat ik weinig mb heb van video kaart kunnen jullie mij vertellen of dit klopt en zo ja wat voor soort moet ik gebruiken als ik een andere aanschaf want ik ben van plan een tweede hands aan te schaffen inverband met de prijs, ik hoef dus geen grote ingewikkelde spellen er mee te spelen en dan word er gesproken over cpi en agp heb geen idee wat dat is. ik doe er ff een dixdiag bij ik hoop dat jullie mij helpen kunnen alvast mijn hartelijke dank w v g

het zou eraan kunnen liggen (al weet ik het niet zeker) omdat je maar 32 mb videogeheugen hebt. Om zo'n spel te spelen moet je waarschijnlijk een progje geinstalleerd hebben. als dit het geval is kan je beter eerst opzoeken hoeveel mb videogeheugen je nodig hebt.

het kan ook aan java liggen als dat gebruikt wordt.

edit: muurhond was me voor met dat java

video kaart

hallo jongens ik he de laatste update van java zou het niet kunnen zijn dat ik ie weinig geheugen heb op mijn video kaart?
en zoja wat is de betekenis van pci en agp , en wat voor soorten video kaarten kunnen er in ik hoop dat jullie mij kunnen helpen .
alvast bedankt wvg

tja, of het aan het geheugen ligt weet ik niet maar anders kan je het proberen met een goedkope videokaart van 64/128Mb geheugen ofzo.

misschien kan je een berichtje sturen aan de eigenaars van de website of ze al vaker last hebben gehad van dat probleem.

spel traag

hallo allemaal ik er ondertussen een videokaart van 128mb in zitten en toch draait het niet zoals het hoort het rare is dat het spel op het ene moment redelijk snel is en het kan zomaar zijn dat hij ineens terugzakt waardoor de kaarten weer heel langzaam komen je zou haast denken alsof er iets meedraaid waardoor hij weer langzamer word maar ik heb er geen verstand van.
is er iemand die mij kan helpen of heeft iemand een idee , alvast dank
vrgr w v g

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan